  • 1. Data: 2017-08-04 17:20:20
    Temat: Windows 10 Mobile - nagrywanie rozmów, a było tak pięknie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Po ostatniej aktualizacji W10 Mobile na Lumii 550 zauważyłem, że
    zniknęła możliwość nagrywania rozmów telefonicznych. Do tej pory
    wystarczyło ustawić Rejestrator głosu w opcjach dotyczących połączeń
    telefonicznych i podczas telefonowania/odbierania rozmów, na ekranie z
    numerem/kontaktem była ikonka nagrywania. Teraz tego nie ma. A nie
    powiem, przydaje się czasem w rozmowach z bankami, czy instytucjami. Czy
    ktoś ma pomysł jak przywrócić możliwość nagrywania rozmów? Jakieś aplikacje?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-08-04 17:49:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 17:20, Krystek pisze:
> [...]
    > powiem, przydaje się czasem w rozmowach z bankami, czy instytucjami. Czy
    > ktoś ma pomysł jak przywrócić możliwość nagrywania rozmów? Jakieś

    Ja używałem w tym telefonie do tego zewnętrzną aplikację, ale nie powiem
    ci jaką, bo już jakiś czas temu przeszedłem na androida. Windows w
    telefonie to niestety *chory* system. I mówię to z całą świadomością.
    Brak mu elementarnych funkcjonalności.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-08-04 23:45:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-08-04 17:49, Liwiusz pisze:

> [...]
    > ci jaką, bo już jakiś czas temu przeszedłem na androida. Windows w
    > telefonie to niestety *chory* system. I mówię to z całą świadomością.

    Tyle to i ja wiem, bo korzystam z niego na co dzień, nie jestem jego
    fanem i korzystam z niego nie z własnej woli (you know what I mean).

    Sytem chory, to fakt, ale z drugiej strony nie trzeba rootować, by mieć
    jakieś fajne funkcje. Tylko, że fajnych funkcji w W10M jak na lekarstwo.
    Cały czas coś się sypie. Naprawią jedno, zepsują drugie. I tak w kółko.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2017-08-13 12:14:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    ci jaką, bo już jakiś czas temu przeszedłem na androida. Windows w
    telefonie to niestety *chory* system. I mówię to z całą świadomością.
    ---
    Jakich np ?

  • 5. Data: 2017-08-13 12:15:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krystek"

  • 6. Data: 2017-08-15 23:24:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-13 o 12:14, re pisze:

> [...]
    > ci jaką, bo już jakiś czas temu przeszedłem na androida. Windows w
    > telefonie to niestety *chory* system. I mówię to z całą świadomością.

    Na przykład miałem skonfigurowane kilka maili. I jeśli przyszedł mi mail
    na jeden z adresów, to nie mogłem zrobić tak, aby odpowiedź napisać
    (albo maila przeforwardować) jako nadawcę używając innego mojego maila.

    O takim szczególe jak to, że niektóre pliki przesyłane w mailu nie
    zapisywały się w ogóle nigdzie (pomimo przejścia całej ścieżki od
    "zapisz załącznik", po potwierdzenie zapisu na konkretnej ścieżce).

    W skrócie - system tak samo skretyniały, jak ludzie, którzy nie umieją
    nauczyć się nawet prostej czynności, jaką jest poprawne cytowanie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-08-15 23:26:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-13 o 12:15, re pisze:

    > Użytkownik "Krystek"

    > Cały czas coś się sypie. Naprawią jedno, zepsują drugie. I tak w kółko.
    > ---
    > Np ?

    Na przykład radio, które było, a potem zlikwidowali, twierdząc, że są od
    tego komercyjne apki, tylko jakiś "ficzer" sytemu uniemożliwiał
    napisanie apki odtwarzającej radio na głośniku (możliwe to było tylko na
    apce systemowej).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-08-15 23:53:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    W skrócie - system tak samo skretyniały, jak ludzie, którzy nie umieją
    nauczyć się nawet prostej czynności, jaką jest poprawne cytowanie.
    Jestem w Tobą

  • 9. Data: 2017-08-15 23:57:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    tego komercyjne apki, tylko jakiś "ficzer" sytemu uniemożliwiał
    napisanie apki odtwarzającej radio na głośniku (możliwe to było tylko na
    Kiedy zepsuli, kiedy naprawili ?

  • 10. Data: 2017-08-16 08:57:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-15 o 23:53, re pisze:

    > W skrócie - system tak samo skretyniały, jak ludzie, którzy nie umieją
    > nauczyć się nawet prostej czynności, jaką jest poprawne cytowanie.
    > ---
    > Jestem w Tobą

    Pedał.

    --