  • 11. Data: 2013-03-01 21:27:41
    Temat: Re: Witalski ;)
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    > Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
    > slyszac ile to chleje :)

    Czy ja wiem? Jak lecieliśmy z kumplem do Świebodzina autostradą,
    prędkości rzędu 140-160km/h, to jemu VFRka spaliła tyle samo, co mi GS.

    Suzuki paliło mi w Krakowie 6,5. Jeżeli za o niebo lepsze osiągi ViFi
    spali dwa litry więcej, to akceptuję to. Praktyka pokaże ;) Na razie mam
    od zatankowania do pełna jakieś 60km.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 12. Data: 2013-03-01 21:28:29
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-02-28 16:41, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Staszek Sosenko" napisal w wiadomosci...

    > Skoro ta wiosna juz nadchodzi to mozna by cos pomyslec. Wyglada ze
    > przynajmniej dwoch na spota by bylo :)
    >
    > Pozdrawiam
    > marvin
    > tdm900

    Noo, i to mi się podoba :) Jeszcze jacyś motogrupowicze z Krakowa i
    okolic chętni?

  • 13. Data: 2013-03-02 08:27:53
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-03-01 11:03, AZ pisze:
    > Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
    > ale poznie jest OK.

    Moje nie biły, od razu były ok.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 14. Data: 2013-03-04 14:00:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Staszek Sosenko napisał(a):

    > Noo, i to mi się podoba :) Jeszcze jacyś motogrupowicze z Krakowa i
    > okolic chętni?

    Blondyn i Newrom, oni lubia sie spotykac i maja motocykle. Daj jakies
    namiary to przedzwonia do Ciebie i sie umowia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2013-03-05 07:53:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Blondyn i Newrom, oni lubia sie spotykac i maja motocykle. Daj jakies
    > namiary to przedzwonia do Ciebie i sie umowia.

    A po co mamy dzwonic ? Przeciez spotkania sa u Ciebie w Mogilanach.
    Niech przyjedzie, sam albo z kolegami, przeciez miejsca wystarczy.
    Zrobimy grilla, a kolega pozna wszystkich +- 100 uczestnikow 'grilow
    czwartkowych'.

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2013-03-05 22:53:29
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-02-28 01:12, Staszek Sosenko pisze:
    > Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

    Jak milo powitac :) Juz myslalem, ze ten zwyczaj zaniknal zupelnie ;)

    > zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z
    > Belgii) prezentowała ogólnie niezły stan (choć po plastikach było widać,

    Gratulacje - niech dobrze sluzy :)

    > Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)

    Ano... Taka stara zasade Ci przekazano wczesniej, zebys jezdzil tak,
    jakby wszyscy na drodze chcieli Cie zabic? Jak nie, to ja zapamietaj -
    przydaje sie :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 17. Data: 2013-03-06 23:59:06
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    > Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
    > slyszac ile to chleje :)

    Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym
    ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

  • 18. Data: 2013-03-07 08:26:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 23:59, Staszek Sosenko pisze:> W dniu 2013-02-28
    12:09, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym
    > ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

    Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2013-03-07 11:59:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

    > Amil jest z Krakowa,

    Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

    > oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

    Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10
    po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

    pozdr
    newrom
    PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze
    jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

  • 20. Data: 2013-03-07 12:34:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-07, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

    Ale z podkrakowskiej? No to tymbardziej...

    > Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10
    > po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

    No takie spalanie to chyba domena fauek? Tyfusowa VTR tez zawsze palila
    z 10l gdy ja sobie jechalem delikutasnie i podziwialem widoki

    > PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze
    > jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

    Ale to jak? Rozpedzal sie, wrzucal luz i gasil?

    --
    Artur
    ZZR 1200