  • 31. Data: 2020-06-16 13:08:17
    Temat: Re: Wkretarka bateria
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2020 12:33:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Mam lidlowską(Parkside) wkrętarkę.
    > Model PABS 18
    > Chyba taka
    > https://allegro.pl/oferta/wkretarka-parkside-pabs-18
    -li-b2-9351375641
    > Po kilku latach padła bateria
    > do tego modelu na szybko patrząc baterii już nie ma
    > Czy można jakoś zregenerować ta baterię poprzez wymianę oigniw np?
    > Czy gdzieś można takie ogniwa kupić?

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
    Znalazłem w necie firmę która za 50zł podejmie się regeneracji tej bateri
    Polega to na tym ze przesyłam im baterie oni wymieniają ogniwa na nowe i odsyłają
    Cena 50zł za robocizne + ogniwa jak najbardziej akceptowalna
    Przy okazji dorzuciłem do zamówienia baterie od marketowej wkrętarki 9,6v
    Jako że to NiCd to cena wyższa bo 70zł
    Zaryzykowałem, jak zrobią dam znać jak wyjdzie.
    Szybki przegląd allegro i wychodzi że w okolicach 100zł nie ma szans na zakup
    wkrętarki z aku i ładowarką wiec zaryzykowałem regeneracje baterii do moich dwóch
    wkrętarek.
    Do tej pory wkrętarki używałem okazjonalnie w przydomowym warsztacie więc idealnie
    pasowała mi przewodowa.
    Teraz od kilku tygodni praktycznie codziennie montuje różne rzeczy z drewna i
    potrzebuję min 2 szt(w jednej wiertło, w drugiej bit). Nawet 3 by się przydała do
    pogłębiacza
    I przy takiej pracy 2 wkrętarki przewodowe to kable sie plączą.

  • 32. Data: 2020-07-17 12:42:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2020 13:08:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Znalazłem w necie firmę która za 50zł podejmie się regeneracji tej bateri
    > Polega to na tym ze przesyłam im baterie oni wymieniają ogniwa na nowe i odsyłają

    Z kronikarskiego obowiązku
    https://lupo-baterie.pl/pl/
    Oni mi zregenerowali baterie Parksida
    Kilka dni używam i wygląda ze jest ok
    Jedyny minus to czas oczekiwania bo baterie wysłałem 16 czerwca, a zregenerowana
    dotarła do mnie dopiero 9 lipca czyli ponad 3 tygodnie

  • 33. Data: 2020-07-17 13:03:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-16 o 13:08, Kris pisze:
    > Nawet 3 by się przydała do pogłębiacza
    Jak masz pogłębiacz z mocowaniem 6-kątnym tak jak bit, to nie potrzeba.
    Są też pogłębiacze z wiertłem i mocowaniem sześciokątnym.

    Robert