  • 1. Data: 2010-01-08 16:50:31
    Temat: Wlacznik swiatla na drzwi
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Z gory przepraszam jesli pisze na zla grupe, ale lepszej nie znalazlem...
    Poszukuje wlacznika swiatla ktory da sie tak zainstalowac, zeby oswietlenie
    wlaczalo sie automatycznie po otwarciu dzrwi i wylaczalo po ich zamknieciu.
    Jak to sie fachowo nazywa? Gdzie tego szukac?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2010-01-08 16:56:35
    Temat: Re: Wlacznik swiatla na drzwi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Huaskar napisał:

> [...]
    > wlaczalo sie automatycznie po otwarciu dzrwi i wylaczalo po ich zamknieciu.
    > Jak to sie fachowo nazywa? Gdzie tego szukac?

    W lodówce?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-01-08 17:30:26
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-08 17:50, Huaskar pisze:
> [...]
    > ich zamknieciu.
    > Jak to sie fachowo nazywa? Gdzie tego szukac?
    Wyłącznik/przełącznik/łącznik krancówy, popularnie nazywany "krańcówką",
    w odpowiedniej (dla twojego oświetlenia, tzn napięcia i prądu) wersji
    prądowo-napięciowej, odpowiedniej mechanice (są z przeróżnymi
    wykonaniami, z rolką, z wąsem, itp) i ewentualnie z jakąś obudową (chyba
    że masz zdolne ręce i sam to obudujesz).
    Np. http://www.tridex.pl/pliki/j/3612.jpg takie coś odpowiednio
    zamontowane na futrynie i opierające się na drzwiach...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-01-08 18:43:17
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Np. http://www.tridex.pl/pliki/j/3612.jpg takie coś odpowiednio
    > zamontowane na futrynie i opierające się na drzwiach...

    Generalnie szukam czegos, co oswietlaloby male pomieszczenie zarowka 40W. Im
    mniejsze tym lepsze, oczywiscie jak najmniej kabli i najlepiej obudowie,
    zeby nie bylo problemow z np. ciekawskimi dziecmi.. Czy cos z Allegro
    nadawaloby sie?

    H.

  • 5. Data: 2010-01-08 19:11:46
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Huaskar wrote:

> [...]
    > Im mniejsze tym lepsze, oczywiscie jak najmniej kabli i najlepiej
    > obudowie, zeby nie bylo problemow z np. ciekawskimi dziecmi.. Czy cos z

    a nie prosciej lampka z czujnikiem ruchu? sa np. oprawki z czujnikiem ruchu
    (wkreca sie miedzy zwykla zarowke a lampe) , sa zintegrowane oprawy, itd.

  • 6. Data: 2010-01-08 20:58:05
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > W lodówce?
    A skąd wiesz że tam sie nie świeci jak drzwi są zamknięte?
    To na pewno coś innego ;)

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2010-01-08 20:59:50
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > mniejsze tym lepsze, oczywiscie jak najmniej kabli i najlepiej obudowie,
    > zeby nie bylo problemow z np. ciekawskimi dziecmi.. Czy cos z Allegro

    Najprościej to z wyłącznikiem który jest uruchamiany drzwiami. Pewnie na
    allegro się znajdzie :)

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2010-01-08 21:16:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan pawelj napisał:

    > A skąd wiesz że tam sie nie świeci jak drzwi są zamknięte?

    Zamontowałem w środku kamerę bezprzewodową i ciągle sprawdzam
    czy się nie świeci. To może być spisek elektrowni i producentów
    lodówek, a ja nie dam się im zaskoczyć i oszukać.

    > To na pewno coś innego ;)

    Akurat. To musi być to.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2010-01-08 22:59:06
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Zamontowałem w środku kamerę bezprzewodową i ciągle sprawdzam
    > czy się nie świeci. To może być spisek elektrowni i producentów
    > lodówek, a ja nie dam się im zaskoczyć i oszukać.

    Ja tam wykręcam żarówkę przed zamknięciem i wkręcam ją z powrotem po
    otwarciu :)... Kiedyś wyłączałem lodówkę z kontaktu po zamknięciu drzwi,
    ale jedzenie mi się robiło nieświeże ;););)...

    Pozdrawiam
    Konop ;)

  • 10. Data: 2010-01-08 23:08:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Konop napisał:

    > Ja tam wykręcam żarówkę przed zamknięciem i wkręcam ją z powrotem
    > po otwarciu :)...

    Też tak kiedyś robiłem. Ale teraz sprzedali mi taką ze świetlówką.
    Podobno mniej prądu bierze. Za to trudniej ją się wyjmuje.

    > Kiedyś wyłączałem lodówkę z kontaktu po zamknięciu drzwi,
    > ale jedzenie mi się robiło nieświeże ;););)...

    Ja wyłączam na noc. W nocy przecież nie używam.

    > Pozdrawiam
    > Konop ;)

    Też pozdrawiam. Musimy trzymać się razem. Wtedy nam nie dadzą rady.

    --
    Jarek