  • 1. Data: 2010-01-08 18:32:48
    Temat: Uklad do pomiaru wartosci sredniej
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Szukam ukladu ktory zmierzylby wartosc srednia (za okres 20ms) przebiegu
    napiecia odksztalconego (od 0 do 5V).
    Moze jest jakis gotowy scalak?

  • 2. Data: 2010-01-08 18:45:03
    Temat: Re: Uklad do pomiaru wartosci sredniej
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    roxy wrote:

    > Witam
    > Szukam ukladu ktory zmierzylby wartosc srednia (za okres 20ms) przebiegu
    > napiecia odksztalconego (od 0 do 5V).
    > Moze jest jakis gotowy scalak?

    A jaki crest factor i fmax? Poszukaj układów RMS. Ja używam AD636. Właściwie
    używałem, bo do tego co mi potrzebne wystarczy mikrokontroller.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-01-08 19:03:32
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    > A jaki crest factor i fmax? Poszukaj układów RMS. Ja używam AD636.
    > Właściwie
    > używałem, bo do tego co mi potrzebne wystarczy mikrokontroller.
    >
    > Waldek

    crest factor - jak rozumiem stosunek Umax/Urms maksymalnie 3
    fmax 5kHz

  • 4. Data: 2010-01-08 19:31:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    roxy wrote:

    > crest factor - jak rozumiem stosunek Umax/Urms maksymalnie 3
    > fmax 5kHz

    AD636 powinien wystarczyć

    Waldek

  • 5. Data: 2010-01-09 14:02:35
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "roxy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam ukladu ktory zmierzylby wartosc srednia (za okres 20ms) przebiegu
    > napiecia odksztalconego (od 0 do 5V).
    > Moze jest jakis gotowy scalak?

    wartośc średnia ? czyli .... opornik + kondensator