  • 1. Data: 2013-05-31 10:32:21
    Temat: Włamanie do telefonu?
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam,

    mam iPhone'a 4S. Dziś miałem sytuację, że ktoś z mojej listy kontaktów
    zadzwonił do innej osoby z mojej listy kontaktów, przy czym nie ma
    możliwości, żeby znał ten numer. Czasami widuje się różne ogłoszenia
    typu "śledzenie smsów", telefonów itd... Czy to faktycznie może działać?
    Czy ktoś mógł zdalnie włamać się do mojego telefonu?? Dodam, że nie jest
    to osoba o uzdolnieniach technicznych czy IT.
    Jakim cudem coś takiego mogło mieć miejsce??

    Dajcie znać!

  • 2. Data: 2013-05-31 10:43:33
    Temat: Re: Włamanie do telefonu?
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-31 10:32, Kenjiro pisze:
    > Dajcie znać!

    http://www.detektywrutkowski.pl/biuro_detektywistycz
    ne/kontakt.htm

    Poza tym od prawie roku jest iPhone 5. Nie czas na zmianę?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-05-31 13:34:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > mam iPhone'a 4S. Dziś miałem sytuację, że ktoś z mojej listy kontaktów
    > zadzwonił do innej osoby z mojej listy kontaktów,

    Zona do kochanki?

    > przy czym nie ma możliwości, żeby znał ten numer.

    Uwierz, na telefonie swiat sie nie konczy. Sa rozne mozliwosci.

  • 4. Data: 2013-06-01 20:10:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kenjiro" <k...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > osoba o uzdolnieniach technicznych czy IT.
    > Jakim cudem coś takiego mogło mieć miejsce??

    Myślę że cudów nie ma i robisz po prostu złe założenia że nie ma
    możliwości aby ktoś znał ten numer... Są różne sposoby na poznanie
    numeru.

  • 5. Data: 2013-06-01 21:09:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-01 20:10, Pszemol pisze:
    > "Kenjiro" <k...@s...pl> wrote in message
    >
    > Myślę że cudów nie ma i robisz po prostu złe założenia że nie ma
    > możliwości aby ktoś znał ten numer... Są różne sposoby na poznanie
    > numeru.

    Poniekąd on właśnie o te sposoby pyta. Ale nie trzeba się doszukiwać
    usług typu "włamanie do telefonu". Zaskakujące jest, jak wiele potrafi
    zrobić zdradzana (albo i nie) żona, i jak bardzo mąż jest tego
    nieświadomy ;)

    --
    Liwiusz