    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Włoskie gniazdka sieciowe
    Date: Thu, 7 Jun 2018 19:59:13 -0500

    Znaczy się dziurki w ścianie, nie mówię o sieciach komputerowych.

    Czy Włochów porąbało z tymi gniazdkami które mają 3 dziurki
    w jednym rzędzie? I na dodatek gniazda 10A mają dziurki małej
    średnicy do której nie wejdzie nasza "normalna" Polska wtyczka
    16A przeznaczona do gniazda z bolcem? :-) Porąbało italiańców.

    Wiedziałem że w UK są inne standardy wtyczek, ale Włochy mnie
    zaskoczyły i gdyby nie miła pani w hotelu usłużyła przejściówką
    to nie podłączyłbym laptopa...

    Gdybym jechał do Japonii czy jakiegoś państwa w Afryce to
    bym sprawdził co tam mają przed wyjazdem, ale Włochy??

    Które państwa europejskie mnie jeszcze tak zaskoczą?