  • 1. Data: 2010-04-11 16:30:58
    Temat: [Wrc] mechanika jakiegos poszukuje;)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    prosba do marcina, borysa, jarka... i pozostalej ekipy z tego przyjemnego
    miasta.

    kolega kupil V40, i poszukuje rozsadnego mechanika ktory zerknie i pomoze
    przy pewnych problemach - chodzi o wymiane tulejek wybieraka skrzyni, moze
    jakies inne prace mechaniczne - swiece zarowe itp.

    chodzi o kogos kto sie zajmie autem, i ogolnie powie co trzeba i kiedy
    zrobic, oraz zrobi to z glowa i nie za miliony;)
    [kolega to student pracujacy;) ]

    jak mozecie kogos polecic, to bede zobowiazany.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 2. Data: 2010-04-11 18:10:46
    Temat: Re: [Wrc] mechanika jakiegos poszukuje;)
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > zrobic, oraz zrobi to z glowa i nie za miliony;)
    > [kolega to student pracujacy;) ]
    >
    > jak mozecie kogos polecic, to bede zobowiazany.

    Jak volvo v40 to TYLKO i WYŁĄCZNIE volczacza. Oni tam bardzo lubią ten
    model - dlatego ze 90% aut ktore robia to wlasnie to auto :) Ja ze
    swojej strony moge ten warsztat gorąco polecić. Jezdzilem tam kiedys
    wlasnie z V40-stką, ale potem i z s60, a nawet z subarakiem (ale tylko
    na wymiane oleju)

    http://www.volczacza.pl/

    --
    PozdrawiAM
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2010-04-11 22:48:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak volvo v40 to TYLKO i WYŁĄCZNIE volczacza. Oni tam bardzo lubią ten
    > model - dlatego ze 90% aut ktore robia to wlasnie to auto :)

    dzięki! przekazalem kontakt, mysle, że skoro jest jak piszesz to najlepszy
    wybor - maja opanowane pewnie to auto do perfekcji.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD