  • 1. Data: 2010-04-11 19:15:26
    Temat: Re: Proszę o radę które auto kupić
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Ewa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpt0dv$h76$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > że nie jest osobą wysoką, bo dla wysokich pewnie nie ma problemu,
    > wystarczy
    > odsunąć fotel do tyłu, przynajmniej tak to sobie wyobrażam.

    Ile mierzysz, ile ważysz?
    Wiem, ze to niemiłe pytanie. Sama musisz wsiąść i sie dopasować.
    Regulacja foteli i kierownicy daje różne efekty. Drzwi i drązek zmiany
    biegow mogą zawadzać.
    W 126p wygodnie siedziałaś?, a w Polonezie?, a w Audi A8 ?

  • 2. Data: 2010-04-11 19:29:07
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > Ile mierzysz, ile ważysz?
    > Wiem, ze to niemiłe pytanie.
    Raczej tak.
    Mierzę 161 cm, waga stanowczo za dużo w stosunku do wzrostu.:-)
    Ale oczywiście nie 100 kg.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2010-04-11 19:36:41
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    > Mierzę 161 cm, waga stanowczo za dużo w stosunku do wzrostu.:-)

    Nie jesteś kurdupel. Wzrost cesarski, prezydencki:-)
    Obawiam się , ze poniżej rozmiaru B auta będą ci za małe
    Musisz spróbować każdego malucha osobiście

  • 4. Data: 2010-04-11 19:47:56
    Od: "fs" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Ewa" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mierzę 161 cm, waga stanowczo za dużo w stosunku do wzrostu.:-)

    Moja ciotka jest chyba podobnych gabarytów i kupiła suzuki swift, bo
    mniejsze były niewygodne, mimo, że mnostwo lat jeździła 126p