  • 41. Data: 2010-11-16 21:13:56
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3NPyRz$J6q@mike.oldfield.org.pl>:

    > Podstawa prawna tej bredni?

    Masz:
    Art. 65. § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję
    upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania:

    1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,

    2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania,
    podlega karze grzywny.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu
    organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do
    legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w §
    1.

    I zanim odpowiesz, że SM nie może, że nieumyślnie, to przeczytaj cały wątek
    (na obu grupach), łącznie z założeniami, które poczynił jego sprawca i jego
    dalszymi /zeznaniami/.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 42. Data: 2010-11-16 22:06:03
    Temat: Re: Wskazanie kieruj?cego
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 08:37:25 +0100, "wromek"
    <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    >nie mozna, musi byc obywatel polski oraz adres do doreczen w kraju.

    A jak faktycznie jechał obcokrajowiec?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2010-11-16 22:39:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:13:56 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Masz:

    Nie mam.

    > Art. 65. § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję
    > upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania:
    >
    > 1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,

    Nie wprowadzam w żaden bład. Tak by było, jakbym podał nieprawdziwe
    informacje.

    > 2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania,
    > podlega karze grzywny.

    Jak wyżej.

> [...]
    > organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do
    > legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w §

    Ależ ja udzielam informacji - do tego pełnej, mówię wszystko co wiem o
    danej osobie.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2010-11-16 22:49:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3NQ26j$J7A@mike.oldfield.org.pl>:

    > Ależ ja udzielam informacji - do tego pełnej, mówię wszystko co wiem o
    > danej osobie.

    Jakoś umknęło Ci to:

  • 45. Data: 2010-11-16 22:55:02
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 12:51 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > Mogą sobie żądać. Powierzyłeś autostopowiczowi.

    a mozesz powierzyc komu chcesz. zgodnie z art 78.4 PoRD, masz wiedziec
    komu dales samochod.
    jak dales autostopowiczowi, to spisz sobie jego dane, zanim mu dasz
    kluczyki do reki.

    > Wystarczy. Nawet tego nie musisz podawać.

    juz bylo. wystarczy, albo nie.

  • 46. Data: 2010-11-16 22:55:41
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 3:06 PM, jerzu wrote:

    > A jak faktycznie jechał obcokrajowiec?

    to spisz sobie dane tego obcokrajowca, aby dalo sie go odnalezc.

  • 47. Data: 2010-11-16 22:56:43
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 12:53 PM, Adam Płaszczyca wrote:

    > Podstawa prawna tej bredni?

    taka sama jak wszedzie.
    masz wskazac osobę, a nie tylko miec imie i nazwisko.
    co to zanczy "wskazac osobe" to chyba nie musze ci tlumaczyc.

  • 48. Data: 2010-11-17 00:39:39
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to spisz sobie dane tego obcokrajowca, aby dalo sie go odnalezc.

    Mogę udokumentować, że do mnie często wypisywała jedna taka wdowa
    nigeryjska. W końcu ją zaprosiłem żeby przywiozła pieniądze a jak już była w
    W-wie to i samochód pożyczyłem żeby się z milionem dolarów tramwajem po
    mieście nie tłukła.

  • 49. Data: 2010-11-17 00:45:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 15:55:41 -0600, witek napisał(a):

    > to spisz sobie dane tego obcokrajowca, aby dalo sie go odnalezc.

    Po co? Skąd niby taki obowiązek?

    --
    ___________ (R)

  • 50. Data: 2010-11-17 00:46:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 15:56:43 -0600, witek napisał(a):

    > taka sama jak wszedzie.
    > masz wskazac osobę, a nie tylko miec imie i nazwisko.
    > co to zanczy "wskazac osobe" to chyba nie musze ci tlumaczyc.

    No własnie musisz. Wskazać osobę, to nie 'podać dane osobowe'. To policja
    czy SM mają ustalić sprawcę, nie ja.

    --