  • 31. Data: 2010-08-22 13:34:01
    Temat: Re: [OT] Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-22 13:10, Waldek Godel wrote:
    > oczywiście, gówniana przelotka nie ma klucza sprzętowego do oprogramowania.

    A gdzie ja tak twierdzę?

    W ogole o co Ci chodzi? Że Clip jest nieskomplikowany? *JEST*. Nie wiem
    dlaczego, ale jest. Przypuszczam że powód istnieje. Z jakiejś przyczyny
    w srodku sa dwa niezależne komputery z megabajtami flash/ram. To nie
    moze sluzyć tylko jako przelotka i klucz sprzetowy. Podejrzewam że
    częsciowo szyfrują komunikację bądź implementują kluczowe funkcje
    niedostepne w chińskich klonach.

  • 32. Data: 2010-08-22 13:36:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-22 12:07, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Lexia/Proxia OIDP siedzi na PC-cie więc to już ułatwia życie.
    >
    > A możesz podać jakiś przykład takiego klona (lub wersji A.Słodowy)- bo
    > chyba bez tego nie ugryzę swojego bolesnego tematu...

    http://allegro.pl/item1195136605_interfejs_lexia_3_p
    roxia_komplet_nowka.html

    BTW. Właśnie rozmawiałem z kolegą, który kupował CLIPa chińskiego dla
    dwóch warsztatów we Wrocławiu. Warsztaty te, używają ich zamiennie z
    oryginałami (jednemu oryginał padł) i ... różnic nie widzą. Jedyne co,
    to chińska wersja jest zawsze w tyle względem oryginału z softem, o
    jedną wersję.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl