  • 1. Data: 2010-08-20 20:25:18
    Temat: Do przodu, do tyłu, wstecz i nazad. A jak powinny stać?
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Wszyscy wiedzą, wszyscy się znają, ale...

    Katowice:

    <http://img96.imageshack.us/i/katowicepowstancow.jpg
    /

    Warszawa:

    <http://img203.imageshack.us/i/warszawaromera.jpg/>

    No, to jak powinny stać znaki oznaczjące początek i koniec postoju taxi?

    --
    Bydlę

  • 2. Data: 2010-08-20 21:06:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Aug 2010 20:25:18 +0200, osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    > Wszyscy wiedzą, wszyscy się znają, ale...
    >
    > Katowice:
    >
    > <http://img96.imageshack.us/i/katowicepowstancow.jpg
    /

    źle

    > No, to jak powinny stać znaki oznaczjące początek i koniec postoju taxi?

    patrząc od kierunku jazdy to najpierw koniec potem początek

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-08-20 21:08:48
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości news:i4mhae$7ja$1@cougar.axelspringer.pl...
    > Wszyscy wiedzą, wszyscy się znają, ale...

    ale już gorzała tu dyskusja, gdzie nikt nie potrafił jednoznacznie
    zdefiniować słowa "przed" - vide rozporządzenie par. 53 pkt.2
    "...postój taksówek ... kończy się on w odległości nie większej
    niż 20m przed znakiem D-19"
    i w którym kierunku jest to przed?

    > Katowice:
    > <http://img96.imageshack.us/i/katowicepowstancow.jpg
    /
    Wg niektórych jadąc ulicą mijamy D-19, a D-20 jest
    nadal _przed_ nami.

    > Warszawa:
    > <http://img203.imageshack.us/i/warszawaromera.jpg/>
    Wg mnie jak wyżej. Jadąc ulicą najpierw napotykamy
    D-20, a dopiero później D-19, co oznacza, że D-20
    minęliśmy _przed_ D-19

  • 4. Data: 2010-08-20 21:56:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 20:25:18 +0200, Bydlę napisał(a):

    > No, to jak powinny stać znaki oznaczjące początek i koniec postoju taxi?

    W Bytomiu najczęsciej widzę wariant "Warszawski" i chyba ten jest poprawny
    ale głowy nie dam.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 5. Data: 2010-08-21 00:43:16
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    No, to jak powinny stać znaki oznaczjące początek i koniec postoju taxi?

    Znaki znakami, ale strefy powinni oznakować ;-)

    p.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-08-21 15:53:25
    Temat: Re: Do przodu, do ??
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    masti wrote:
> [...]
    pg/

    > źle

    > patrząc od kierunku jazdy to najpierw koniec potem początek

    Najpierw powinien stać znak, że coś się skończyło?
    A potem dopiero, że się zaczeło?
    Tak samo z zakazem postoju np.?

    RU sure tego, że to logiczne?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-08-21 15:54:45
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jerry wrote:
    > Wg niektórych jadąc ulicą mijamy D-19, a D-20

    Qrde- nie mam ochoty na zgadaki, a w policji nie pracuję.

    Nie mam pojęcią co to za znaki, bo nawet tabelki nie mam przed osbą.
    Piszemy o początku i końcu postoju.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-08-21 15:56:08
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    huri_khan wrote:

    > W Bytomiu najczęsciej widzę wariant "Warszawski" i chyba ten jest
    poprawny
    > ale głowy nie dam.

    Mi katowicki wydaje się logiczny i normalny.

    Może dlatego, że w domu nauczyli mnie na początek mówić początek, a na
    koniec - koniec.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-08-21 15:56:50
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Paweł W. wrote:
    > No, to jak powinny stać znaki oznaczjące początek i koniec postoju taxi?
    >
    > Znaki znakami, ale strefy powinni oznakować ;-)

    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-08-22 00:19:40
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    To jest informacja przeznaczona dla taksówkarzy i klientów (chwilowo
    pieszych) a nie dla kierowców innych pojazdów jadących obok postoju Taxi.
    Logiczne jest ustawienie "warszawskie".
    Dokładnie tak samo były kiedyś ustawiane tabliczki "Postój Dorożek Konnych-
    początek i koniec".
    Wmak