  • 1. Data: 2009-10-24 13:17:57
    Temat: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Zerknijcie proszę na tą aukcję:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3
    70268287965

    Jest tam za $9 dolców taka wtyczka-konwerter 3 bolcowa, którą się
    wtyka do polskiego gniazka a potem można wetknąć w nią wtyczkę US.

    Potrzebuję kupić kilka(naście) sztuk tego - czy znajdę to gdzieś taniej??
    Widuję wszędzie takie dwu-bolcowe tanio, ale 3-bolcowych nie...
    9 dolców to trochę drogo jak na moje oko to powinno kosztować
    parę zł. Ktoś widział coś podobnego funkcjonalnie w jakimś sklepie?

  • 2. Data: 2009-10-24 14:55:41
    Temat: Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > 9 dolców to trochę drogo jak na moje oko to powinno kosztować
    > parę zł. Ktoś widział coś podobnego funkcjonalnie w jakimś sklepie?

    cus mi sie zdaje, ze widzialem w fry's za ok 5$. Dzisiaj i tak tam bede to
    sprawdze.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-10-24 15:26:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message

    70268287965

    > cus mi sie zdaje, ze widzialem w fry's za ok 5$. Dzisiaj i tak tam bede to
    > sprawdze.

    Byłbym dźwięczny ;-)

  • 4. Data: 2009-10-24 22:07:15
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Pszemol wrote:

    > Byłbym dźwięczny ;-)

    Sa po 4.99$ za sztuke. Dwie rozne rasy szaro-sraczkowa i czarna. Pasuja do
    gniazdek polskich (i podobnych) oraz niemieckich (i podobnych).

    Waldek, Houston, TX

  • 5. Data: 2009-10-24 22:12:08
    Od: "Darek R." <d...@p...onet.pl>

    Pszemol pisze:
    > Potrzebuję kupić kilka(naście) sztuk tego - czy znajdę to gdzieś taniej??

    A taka jeszcze bardziej uniwersalna przejściówka może być?
    2,19 dolara z przesyłką za sztukę, przy kilku-kilkunastu sztukach cena
    spada do 1,66 USD/szt.

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz Rzońca

  • 6. Data: 2009-10-24 22:50:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sa po 4.99$ za sztuke. Dwie rozne rasy szaro-sraczkowa i czarna. Pasuja do
    > gniazdek polskich (i podobnych) oraz niemieckich (i podobnych).

    Dzięki... ciekawe czy w moim będą mieć.

  • 7. Data: 2009-10-24 23:07:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Darek R." <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > A taka jeszcze bardziej uniwersalna przejściówka może być?
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525
    > 2,19 dolara z przesyłką za sztukę, przy kilku-kilkunastu sztukach cena
    > spada do 1,66 USD/szt.

    No właśnie... taka cena mi odpowiada :-)

    Choć coś nie dotrzymują słowa, wrzuciłem 10 do koszyka i...

    Universal European $2.36 $23.60
    Registered Air Mail ## 1.70

    order subtotal: $25.30

    discounts: ($7.20)
    grand total: $18.10

    Wychodzi mi jakbym nie chciał liczyć 1.81 za sztukę...

    Ale i tak jakoś to przeżyję ;-) DZIĘKI za to znalezisko!

  • 8. Data: 2009-10-25 08:12:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Darek R." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A taka jeszcze bardziej uniwersalna przejściówka może być?
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525
    > 2,19 dolara z przesyłką za sztukę, przy kilku-kilkunastu sztukach cena
    > spada do 1,66 USD/szt.

    Ciekawie wygląda ten sklepik, są tam duperelki, przejściówki, na które nie
    natrafiłem w innych miejscach...

    Włodek

  • 9. Data: 2009-10-25 16:42:40
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    Sprawdź na Alledrogo, pierwsze trafienie pod hasłem:
    Przejsciowka wtyczka USA ANGLIA UK CN adapter POL
    Cena 6,5zł ale jakbyś pogrzebał to i taniej by się znalazło.
    Piotr

  • 10. Data: 2009-10-25 16:47:06
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    Adapter przejściówka Anglia, USA, UNIWERSALNY..... tu po około 2zł
    Piotr\