  • 1. Data: 2017-03-19 21:08:04
    Temat: Wtyczki zasilaczy
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dobry wieczór,
    Potrzebuję zidentyfikować wtyczkę zasilacza 5V, oczywiście mam na myśli
    tę po stronie niskiego napięcia, bo po drugiej stronie to zasilacz jest
    zintegrowany z wtyczką do gniazdka sieciowego.
    Zasilacz jest do urządzenia już nie produkowanego i muszę znaleźć
    zamiennik. O ile z tabliczki mogę odczytać napięcie i prąd to już
    rozmiary wtyczki są tajemnicą - mogę co prawda zmierzyć zewnętrzną
    średnicę, ale wewnętrznej już nie - suwmiarka mi się nie mieści...
    Czy jest jakaś norma to opisująca? Albo jakiś inny sposób identyfikacji?
    Nawet nie wiem czym googla nakarmić bo jak szukam "wtyczki zasilacze
    norma" to wyniki dotyczą głównie zasilaczy komputerowych.

    Pomożecie? Z góry dziękuję.

    Michał

  • 2. Data: 2017-03-19 21:24:43
    Temat: Re: Wtyczki zasilaczy
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nawet nie wiem czym googla nakarmić bo jak szukam "wtyczki zasilacze
    > norma" to wyniki dotyczą głównie zasilaczy komputerowych.

    możesz zmierzyc bolec w gniazdku do którego zasilacz pasuje

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-03-19 21:46:31
    Od: Swift <p...@g...com>

    http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=PC-2.5%2F5.5K-14

    Pierwsza liczba z oznaczenia to średnica wewnętrzna, druga zewnętrzna.
    Wewnętrzną możesz zmierzyć metoda jak radzi Kolega powyżej, a jeżeli się nie da, to
    metodą podstawienia - wtykając w złącze drucik , wiertło, czy spinacz - aż do skutku
    i mierząc jego średnicę :)

  • 4. Data: 2017-03-19 22:11:47
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 19/03/2017 o 20:46, Swift pisze:
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=PC-2.5%2F5.5K-14
    >
    > Pierwsza liczba z oznaczenia to średnica wewnętrzna, druga zewnętrzna.

    Dziękuję Panowie.
    Oczywiście mogę zmierzyć, tylko że wtedy będę musiał biegać po sklepach
    z suwmiarką - nie widziałem jeszcze żeby jakiś sklep podawał wymiary
    tych wtyczek. Wolałbym gdzieś zamówić online.

    Michał

  • 5. Data: 2017-03-19 22:19:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-19 22:11, Michal M. Lechanski wrote:

> [...]
    > z suwmiarką - nie widziałem jeszcze żeby jakiś sklep podawał wymiary
    > tych wtyczek. Wolałbym gdzieś zamówić online.

    Przeszczep nie wchodzi w grę?

    Włodek

  • 6. Data: 2017-03-19 22:19:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/19/2017 10:11 PM, Michal M. Lechanski wrote:
    > z suwmiarką - nie widziałem jeszcze żeby jakiś sklep podawał wymiary
    > tych wtyczek. Wolałbym gdzieś zamówić online.

    Na allegro przy zasilaczach prawie zwasze masz opis w rodzaju 5.5/2.

  • 7. Data: 2017-03-20 00:45:43
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 19/03/2017 o 21:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Przeszczep nie wchodzi w grę?

    Niestety, kontrola BHP by mi tego nie przyjęła.

    Michał

  • 8. Data: 2017-03-20 00:47:44
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 19/03/2017 o 21:19, Sebastian Biały pisze:

    > Na allegro przy zasilaczach prawie zwasze masz opis w rodzaju 5.5/2.

    Pięknie dziękuję. Nie wiedziałem - rzadko korzystam z Allegro.

    Michał

  • 9. Data: 2017-03-20 01:36:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jakiego powodu by nie przyjela?

  • 10. Data: 2017-03-20 01:44:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idz do kogos kto potrafi mierzyc suwmiarka.