  • Data: 2018-07-16 08:20:57
    Temat: Wybór nadajnika
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry szanownym grupowiczom.

    Na bazie ostatniej dyskusji o ustawieniu anteny.
    Lokalizacja: 50.597038,19.976874 (Słupia Jędrzejowska,
    świętokrzyskie).

    Aplikacja (DVB-T Finder) podpowiada nadajnik
    Wolbrom Zasępiec- 32 km, ale... 0,05 kW (!).

    Czy jest sens (choć akurat kierunek mi odpowiada)
    liczyć na sensowny odbiór, czy lepiej od razu
    celować w Chorągwicę (Kraków)- 73 km, ale 100 kW.
    Profil terenu ciut na styk, ale powinno być ok.

    https://emimaps.emitel.pl/ sugeruje Chorągwicę,
    ale tylko dla MUX-2 (nieaktualne dane?).

    Myślałem też nad Kielcami, ale strona emimaps
    nie pokazuje tu żadnych (!) nadajników,
    a aplikacja o sporo mniejszej mocy, niż Kraków.

    Celować w Chorągwicę?

    Dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam,

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.