  • 1. Data: 2012-07-30 23:32:10
    Temat: Wybor trasy
    Od: " Stig911" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam kolegow.

    Mam pytanie - ktoredy lepiej jechac z Niemiec do Gdanska, dokladnie rzecz
    biorac do Pruszcza Gdanskiego? Ostatni raz jechalem pare lat temu, wtedy
    mialem do wyboru dwie trasy - "polnocna" przez Szczecin - Koszalin - Slupsk i
    "poludniowa" przez Gorzow -> Walcz -> Czluchow i Starogard Gdanski. Wolalem w
    sumie zawsze ta ostatnia, bo byla krotsza, ale w koncu zauwazylem, ze
    nawierzchnia jest fatalna, jest duzo kolein i spory ruch. I wtedy znowu
    zaczalem jedzzci droga "polnocna".
    Czy sytuacja na drodze krajowej nr 22 ulegla zmianie? Czy moze warto jest
    jechac jakimis nowymi drogami np. autostrada na Poznan, potem droga ekspresowa
    nr5 na Torun i potem autostrada A1 do Gdanska?
    Dziekuje z gory za odpowiedzi

    PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy
    weterani p.m.s. :) Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow
    napisalem. Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice? Albo dyskusje z
    DziadziaM (Swiec Panie nad jego dusza) ? Albo techniczna wiedze Wojtka,
    doktora z Politechniki, ktory pisal bardzo ciekawie o roznych aspektach
    technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?
    Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s. :)
    pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2012-07-31 00:45:51
    Temat: Re: Wybor trasy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Stig911 pisze tak:

    > ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy weterani p.m.s. :)
    > Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow napisalem.

    Na serwerze news-archive.icm.edu.pl nadal są posty z 1996 roku.
    Time machine ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-07-31 01:08:18
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Stig911 nawija makaron na uszy:
    > Czy moze warto jest
    > jechac jakimis nowymi drogami np. autostrada na Poznan, potem droga ekspresowa
    > nr5 na Torun i potem autostrada A1 do Gdanska?
    > Dziekuje z gory za odpowiedzi

    Warto...poki co poza weekendami...

    > PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy
    > weterani p.m.s. :)

    Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
    pamietam.

    > Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice?

    Mialem, sprzedalem z autem, zaluje chociaz jakosc byla chujowa
    maksymalnie (po kilku myjniach byly nieczytelne)

    > Albo dyskusje z
    > DziadziaM (Swiec Panie nad jego dusza) ?

    ...mistrzostwo...brakuje mi.

    > Albo techniczna wiedze Wojtka,
    > doktora z Politechniki, ktory pisal bardzo ciekawie o roznych aspektach
    > technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?

    Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z
    powodow roznorakich jednak tu zagladaja

    > Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s.
    > :)

    eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 4. Data: 2012-07-31 07:37:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Stig911" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > PS. Pozdrawiam wszystkich, ciekawy jestem, czy sa tu jeszcze jacys starzy
    > weterani p.m.s. :) Kiedys bylem stalym czytelnikiem i nawet sporo postow
    > napisalem. Pamieta ktos p.m.s-owe podkladki pod tablice?

    Niektórzy je nawet cały czas mają na samochodzie....

> [...]
    > technicznych rozwiazan stosowanych w nowoczesnych samochodach?
    > Jak sobie to wszystko przypominam, to mam ochote znowu czytac p.m.s. :)

    To już nie to samo, obecnie pms składa się głównie z kapeluszników i trolli
    w rodzaju to.

  • 5. Data: 2012-07-31 09:10:49
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Cavallino

    > To już nie to samo, obecnie pms składa się głównie z kapeluszników i
    > trolli w rodzaju to.

    I koni w rodzaju Cavallino:
    http://u.42.pl/2IUu_cavallino

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-07-31 21:37:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 31 Jul 2012 07:37:02 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Niektórzy je nawet cały czas mają na samochodzie....

    Dokładnie :))

    http://www.pixhost.org/show/2483/13591806_20120602_1
    44004.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-07-31 21:46:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 01:08, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Stig911 nawija makaron na uszy:
    (...)
    > Nie poczuwam sie ze wzgldu na staz, ale jednak ;-), ale kolegi nie
    > pamietam.

    Ja też.

    > Bori chyba czyta...z autopsji wiem, ze Ci ktorzy wzieli rozwod z PMS z
    > powodow roznorakich jednak tu zagladaja

    Wojtek nawet czasem coś napisze, ale patrząc po tym co się tutaj
    wyczynia to ...

    > eee...przereklamowane, ztrolowane, zapomniane....uset nie w modzie ;-)

    W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemów
    życia codziennego. Taka rzeczywistość.

  • 8. Data: 2012-08-01 01:14:40
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Artur Maśląg

    > W modzie jest trollowanie, ignorancja oraz odreagowywanie problemów
    > życia codziennego. Taka rzeczywistość.

    A Ty się doskonale wpisujesz w tą konwencję. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-04 22:00:50
    Od: " Stig911" <b...@W...gazeta.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Ja teĹź.

    Bo wystepowalem wtedy pod nazwiskiem... :)

    PS. A teraz prosze o pomoc: jak jechac z Niemiec do Pruszcza Gd.?
    Warianty trasy:
    1. Slubice -> Gorzow Wlkp. -> Walcz -> Czluchow -> Starogard Gd.
    2. Kolbaskowo -> Koszalin -> Slupsk -> 3city
    3. Poznan -> Torun -> Pruszcz przez autostrade

    Jutro wyjezdzam, a nie mam jeszcze koncepcji. Wasza pomoc jest bardzo mile
    widziana :)
    pozdrowienia
    Krzysztof P.

  • 10. Data: 2012-08-04 22:03:17