  • 1. Data: 2012-06-01 10:28:11
    Temat: Wybór wersji KIA Sportage
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    W grę wchodzi tylko benzyna (99% jazdy to miasto)

    Co wybrać 1.6 czy jednak 2.0 ? i czy warto dopłacić jeśli już 2.0 do napędu
    4x4 ?
    Co warto brać z pakietu dodatkowego ? wersja ewentualnego zakupu to L albo
    XL (warto dopłacić ?)

    Może znacie ciekawe promocje i gdzie szukać :) na otomoto znalazłem 2.0
    4x4 wersja L za 74 tyś nówka w salonie tylko że salon 600km odemnie :)

  • 2. Data: 2012-06-01 10:46:47
    Temat: Re: Wybór wersji KIA Sportage
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może znacie ciekawe promocje i gdzie szukać :) na otomoto znalazłem 2.0
    > 4x4 wersja L za 74 tyś nówka w salonie tylko że salon 600km odemnie :)

    a skąd mamy wiedzieć co lubisz??
    jeśli masz jęczeć przy każdym tankowaniu to bierz 1.6
    jeśli zużycie paliwa na poziomie 10-15% większe to dla Ciebie nie problem to
    bierz 2.0
    jeśli nie jeździsz na narty, ty 4x4 będzie zbędny w mieście

  • 3. Data: 2012-06-02 04:47:08
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-06-01 10:28, Chris pisze:
    > czy warto dopłacić jeśli już 2.0 do napędu 4x4

    Warto, fajna rzecz.
    P.

  • 4. Data: 2012-06-02 18:34:48
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-06-02 04:47, Pan Piskorz pisze:

    > Warto, fajna rzecz.
    > P.

    Do jazdy w miescie? Po co?

  • 5. Data: 2012-06-02 19:35:06
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-02 18:34, Grzegorz Prędki pisze:

    > Do jazdy w miescie? Po co?

    W zimie jak znalazł :)
    Obecne auto to Mazda 6 MPS właśnie z napędem 4x4 i nawet w mieście
    spisuje się bardzo fajnie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 6. Data: 2012-06-03 18:46:15
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > Może znacie ciekawe promocje i gdzie szukać :) na otomoto znalazłem 2.0
    > 4x4 wersja L za 74 tyś nówka w salonie tylko że salon 600km odemnie :)

    4x4 warto wszyscy będą doradzać diesla 2.0 w wersji XL ale to sporo kasy.
    Taniej wziac beznzyne 2.0 4x4 w wersji XL. Wersja L nie ma xenonów i paru
    innych ciekawych rzeczy a jest niewiele tańsza.

  • 7. Data: 2012-06-04 19:45:56
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-03 18:46, sensei pisze:
> [...]
    > kasy. Taniej wziac beznzyne 2.0 4x4 w wersji XL. Wersja L nie ma xenonów
    > i paru innych ciekawych rzeczy a jest niewiele tańsza.

    98% trasy to miasto więc diesla nie ma sensu, cena by się przydała ok.
    80.000 bo taki jest zakładany budżet przy wpłacie własnej 50% a reszta i
    tak ma iść w leasing. No cóż trzeba będzie przekalkulować i poszukać
    dobrych ofert promocyjnych.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 8. Data: 2012-06-04 21:14:25
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Może znacie ciekawe promocje i gdzie szukać :) na otomoto znalazłem 2.0
    > 4x4 wersja L za 74 tyś nówka w salonie tylko że salon 600km odemnie :)

    odległość to pojęcie względne :-)
    Zależy ile jest warte/ile oszczędzi jak te 600km przejedziesz...