  • 11. Data: 2016-09-13 12:33:11
    Temat: Re: Wybór zawodu - pytanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    >To niech idzie na programowanie. Niedaleko od AiR a jak ma
    >zainteresowania medyczne to znajdzie satysfakcjonującą pracę blisko
    >medycyny.

    https://www.youtube.com/watch?v=_HE6NbuM42U

    :-(

    Na szczescie w robotach jeszcze nie ma C#.

    J.

  • 12. Data: 2016-09-13 12:52:03
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 19:31:07 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Konradzie, ale nawet naszej biednej RP przybywa robotow pracujacych,
    > maszyn CNC, linii automatycznych - ktos to musi programowac,
    > serwisowac, sprzedawac, konfigurowac ...

    Nie wiem jak teraz, ale za moich czasów robotyka na polibudzie nie była dla
    programistów robotów, tylko dla konstruktorów. W tym dla ludzi którzy muszą zrobić
    firmware, ale to dalej jakaś forma konstruktora/projektanta. Użytkownik nie
    potrzebował dyplomu. Może teraz potrzebuje, nie wiem. Samojezdny odkurzacz sam się
    programuje, nie trzeba się niczego uczyć.

  • 13. Data: 2016-09-13 16:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >była dla programistów robotów, tylko dla konstruktorów.
    >W tym dla ludzi którzy muszą zrobić firmware, ale to dalej jakaś

    Mysle, ze dalej jest podobnie. No coz - wyzsze studia zobowiazuja,
    trzeba wiedziec cos wiecej.
    Tylko teraz moze byc 3 lata, to trzeba cos wyciac z programu, a
    przybywa tez zastosowan uzytkowniczych, to chyba cos tam pokazuja jak
    to sie programuje.

    >Może teraz potrzebuje, nie wiem. Samojezdny odkurzacz sam się
    >programuje, nie trzeba się niczego uczyć.

    I co - myslisz ze podlaczysz robota, on sie rozejrzy po okolicy i
    domysli, ze stoi tu po to, aby wymiennik ciepla pospawac ?

    J.