  • 1. Data: 2014-11-27 20:38:48
    Temat: Wybory sposób głosowania
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Czy taki głos będzie ważny?

    LISTA DO GŁOSOWANIA:

    [ ] Kandydat JAN PISOWSKI
    [ ] Kandydat LEON PEOWSKI

    ja postawię X przy jednym kandydacie

    oraz niżej napiszę:
    ODDAŁEM WAŻNY GŁOS NA KANDYDATA JAN PISOWSKI
    albo
    ODDAŁEM WAŻNY GŁOS NA KANDYDATA LEON PEOWSKI

    Bo usłyszałem gdzieś od znajomych że można tak napisać...

  • 2. Data: 2014-11-27 21:16:34
    Temat: Re: Wybory sposób głosowania
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 20:38:48 +0100, fifak napisał(a):

> [...]
    > albo
    > ODDAŁEM WAŻNY GŁOS NA KANDYDATA LEON PEOWSKI
    >
    > Bo usłyszałem gdzieś od znajomych że można tak napisać...

    Oczywiście, będzie ważny. Dopiski nie mają znaczenia dla ważności głosu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2014-11-27 21:39:50
    Od: <1...@3...213950.invalid> (Tom N)

    Borys Pogoreło w

    > Oczywiście, będzie ważny. Dopiski nie mają znaczenia dla ważności głosu.

    No chyba, że będzie to np. wyglądało tak:

    [X] Kandydat JAN PISOWSKI
    ODDA[Ł] Kandydat LEON PEOWSKI
    EM

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-11-27 23:03:03
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 listopada 2014 20:38:48 UTC+1 użytkownik fifak napisał:
> [...]
    > albo
    > ODDAŁEM WAŻNY GŁOS NA KANDYDATA LEON PEOWSKI
    >

    > Bo usłyszałem gdzieś od znajomych że można tak napisać...

    Bedzie wazny

  • 5. Data: 2014-11-28 00:12:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 21:39:50 +0100, Tom N napisał(a):

    > No chyba, że będzie to np. wyglądało tak:
    >

    > [X] Kandydat JAN PISOWSKI
    > ODDA[Ł] Kandydat LEON PEOWSKI
    > EM

    Bez przesady, wiadomo o co pytającemu chodzi. Choć i tak nie będzie mieć
    żadnej możliwości zweryfikowania poprawnego zliczenia głosu i udowodnienia,
    że zaznaczył tylko jedną kratkę i to przy nazwisku wpisanym poniżej. Chyba,
    że nagra cały przebieg oddania głosu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-11-28 07:18:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał

    > Oczywiście, będzie ważny. Dopiski nie mają znaczenia dla ważności
    > głosu.

    Ale jeśli niewidzialna ręka dostawi X w drugiej kratce to nie będzie
    ważny.
    Uzasadnienie to samo.

  • 7. Data: 2014-11-28 08:30:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Nov 2014 21:16:34 +0100, Borys
    Pogoreło<b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Oczywiście, będzie ważny. Dopiski nie mają znaczenia dla ważności
    głosu.

    Ja bym nie robił dopisków ale zrobił fotkę polaroidem tej gartce po
    postawieniu krzyżyka i załączył foto do karty, jako dowód jej
    ważności.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2014-11-28 11:27:28
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    .
    > głosu.
    >
    > Ja bym nie robił dopisków ale zrobił fotkę polaroidem tej gartce po postawieniu
    krzyżyka i załączył foto do karty, jako dowód jej
    > ważności.

    ..a potem dopisał drugi krzyżyk :P

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2014-11-29 07:45:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 28 Nov 2014 11:27:28 +0100, "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    wrote:
    > ..a potem dopisał drugi krzyżyk :P

    Nie, no trzeba mieć drugie zdjęcie w domu, aby był dowód na
    fałszerstwo wyborcze.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-11-29 09:29:44
    Temat: Re: Re: Wybory sposób głosowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Nov 2014, Marek wrote:

    > Nie, no trzeba mieć drugie zdjęcie w domu, aby był dowód na fałszerstwo
    > wyborcze.

    Jakie "drugie zdjęcie" i jak ma ono zapobiegać temu, aby to *głosujący*
    nie dostawił kolejnych krzyżyków (dla ustalenia uwagi: innym długopisem
    :P) już *po* zrobieniu zdjęcia?

    Pomijam pytanie o legalność takiego zdjęcia (wszak narusza jedną
    z zasad głosowania, mianowicie tajność).

    pzdr, Gotfryd