  • 1. Data: 2011-11-15 19:00:04
    Temat: Wycena i sprzedaż auta.
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam następujący problem, chciałbym sprzedać samochód, nie będę tu podawał
    szczegółów auta żebyście mnie nie zlinczowali :) ale na wyraźną prośbę mogę
    podać. Chodzi mi o to że jest to auto 15-letnie i chciałbym je jakoś
    wiarygodnie wycenić i co najważniejsze skutecznie sprzedać. Przeglądałem
    oferty na allegro i innych serwisach, wystawiłem ogłoszenie ale nie było
    chętnych. Podejrzewam że może ludzi odstraszała właśnie cena. Auto nie jest
    może idealne ale oceniam je na stan dobry no i co najważniejsze jest
    sprawne. Możecie mi coś w tej kwestii doradzić?

    Pozdrawiam
    blackchris

  • 2. Data: 2011-11-15 19:12:55
    Temat: Re: Wycena i sprzedaż auta.
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > oferty na allegro i innych serwisach, wystawiłem ogłoszenie ale nie było
    > chętnych. Podejrzewam że może ludzi odstraszała właśnie cena.

    Po czesci sam sobie odpowiedziales. Wez srednia cene z ogloszen i nie licz
    na to, ze wezmiesz nie wiadomo ile, bo uwazasz, ze samochod jest w super
    stanie itp.

    > Auto nie jest może idealne ale oceniam je na stan dobry no i co
    > najważniejsze jest sprawne. Możecie mi coś w tej kwestii doradzić?

    Ustal normalna cene i daj ogloszenie w jakiejs popularnej w regionie gazecie
    ogloszeniowej i/lub regionalnym portalu internetowym z ogloszeniami.

    Pozdrwiam

    Darek

  • 3. Data: 2011-11-15 19:13:44
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Chodzi mi o to że jest to auto 15-letnie i chciałbym je jakoś wiarygodnie
    > wycenić i co najważniejsze skutecznie sprzedać. Przeglądałem (...)Możecie
    > mi coś w tej kwestii doradzić?

    Kilka raz:

    1) Zejsc z ceny lub czeeeekac jezlei to popularne auto
    2) Dokladnie opisac stan pojazdu i dac zdjecia detali
    3) Skrecic licznik na 200.000 :D ;-)

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-11-15 19:14:45
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/15/2011 07:00 PM, Blackchris wrote:
> [...]
    > cena. Auto nie jest może idealne ale oceniam je na stan dobry no i co
    > najważniejsze jest sprawne. Możecie mi coś w tej kwestii doradzić?

    IMO jeśli na serio chcesz sprzedać takie auto, to sprzedaj
    pierwszemu klientowi, który powie, że kupuje. Bez względu
    na cenę, którą poda. I będziesz miał z głowy.

  • 5. Data: 2011-11-15 19:16:58
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2011-11-15 19:00, Blackchris pisze:
    Możecie mi coś w tej kwestii doradzić?

    > Pozdrawiam
    > blackchris

    wystawić za niższą cenę?
    czekać?

  • 6. Data: 2011-11-15 19:32:32
    Od: s2k <s...@d...pl>

> [...]
    > cena. Auto nie jest może idealne ale oceniam je na stan dobry no i co
    > najważniejsze jest sprawne. Możecie mi coś w tej kwestii doradzić?

    Wystaw za trzecią część kwoty którą podałeś na początku.
    15 letniego Escorta na chodzie sprzedałem ostatnio po godzinie od
    wystawienia za 350zł (w ogłoszeniu było 400zł). Realne myślenie.

  • 7. Data: 2011-11-15 19:45:27
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > 15 letniego Escorta na chodzie sprzedałem ostatnio po godzinie od
    > wystawienia za 350zł (w ogłoszeniu było 400zł). Realne myślenie.

    ja 13letnią mikre za 6000 sprzedałem (w ogłoszeniu 6200) pierwszej osobie,
    która ją oglądała;-)
    Nadrukowałem w pracy ogłoszeń i nawet nie zdążyłem ich rozwiesić:-)
    Ale trzeba przyznać była warta tej kasy i jezdziła za 15zł/100km (lpg),
    tylko ta rdza....

    uciu

  • 8. Data: 2011-11-15 19:46:10
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "s2k" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    15 letniego Escorta na chodzie sprzedałem ostatnio po godzinie od
    wystawienia za 350zł (w ogłoszeniu było 400zł). Realne myślenie.

    A nie szkoda Ci było oddać auta w cenie niższej niż wartość jego opon?
    Ja w swoim aucie niedawno wymieniłem m.in. rozrząd i pompę wody za ok. 600
    zł, więc sprzedać go np: za 1000 zł jest trochę nierozważne tym bardziej że
    jak już zauważyłem te auta są w cenie ok 3000 zł.

  • 9. Data: 2011-11-15 19:52:10
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "DJ" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Ustal normalna cene i daj ogloszenie w jakiejs popularnej w regionie gazecie
    ogloszeniowej i/lub regionalnym portalu internetowym z ogloszeniami.

    OK, to idąc dalej tym tropem to jakie serwisy internetowe uważacie za
    najskuteczniejsze przy sprzedaży auta?

  • 10. Data: 2011-11-15 20:01:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:46:10 +0100, Blackchris napisał(a):

> [...]
    > zł, więc sprzedać go np: za 1000 zł jest trochę nierozważne tym bardziej że
    > jak już zauważyłem te auta są w cenie ok 3000 zł.

    A co to za samochod (marka itp.)?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał