  • 1. Data: 2011-11-15 16:53:44
    Temat: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: kamil <k...@s...com>

    http://tinyurl.com/chpyn99

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__film_.html

    A nie, chwila, to nie BMW jednak..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 2. Data: 2011-11-15 17:09:11
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > http://tinyurl.com/chpyn99
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/
    szczecin/1,34959,10645689,Bezkarny_kierowca_potracil
    _rowerzyste__film_.html

    > A nie, chwila, to nie BMW jednak..

    Ciekawy filmik, pomijając kwestię winy, wygląda, jakby rowerzysta
    próbował udowodnić kto ma pierwszeństwo ew. jakby obaj nie ogarniali, co
    się wokół nich dzieje.

  • 3. Data: 2011-11-15 17:16:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 16:09, to wrote:
> [...]
    >
    > Ciekawy filmik, pomijając kwestię winy, wygląda, jakby rowerzysta
    > próbował udowodnić kto ma pierwszeństwo ew. jakby obaj nie ogarniali, co

    Nie pitol. Rowerzysta jedzie sobie prostu swoim tempem, miał się
    teleportować, żeby jaśniepan kierowca mógł skręcić o całe 3 sekundy
    wcześniej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2011-11-15 17:20:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Nie pitol. Rowerzysta jedzie sobie prostu swoim tempem, miał się
    > teleportować, żeby jaśniepan kierowca mógł skręcić o całe 3 sekundy
    > wcześniej?

    No właśnie, gość jedzie ewidentnie na niego, a ten dalej swoim tempem.
    Zawadza go minimalnie. Gdyby rowerzysta przyhamował, to do wypadku by nie
    doszło. Jadąc rowerem naprawdę ciężko nie zauważyć, że auto jadące obok
    za bardzo się do Ciebie zbliża.

  • 5. Data: 2011-11-15 17:20:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-15 17:09, to pisze:

    > Ciekawy filmik, pomijając kwestię winy, wygląda, jakby rowerzysta
    > próbował udowodnić kto ma pierwszeństwo ew. jakby obaj nie ogarniali, co
    > się wokół nich dzieje.

    Wez moze juz nie pij wiecej... chyba, ze kolejny raz probujesz
    nieudolnie trollowac.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-11-15 17:22:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Ciekawy filmik, pomijając kwestię winy, wygląda, jakby rowerzysta
    > próbował udowodnić kto ma pierwszeństwo ew. jakby obaj nie ogarniali, co

    Aha, jak to nie BMW to już wina rowerzysty...

  • 7. Data: 2011-11-15 17:36:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Aha, jak to nie BMW to już wina rowerzysty...

    Napisałem gdzieś, że wina rowerzysty?

  • 8. Data: 2011-11-15 17:41:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > ROTFL "First you take a drink, then the drink takes a drink, then
    > the drink takes you" F. Scott Fitzgerald

    Zakładasz bloga i to pierwszy wpis?

  • 9. Data: 2011-11-15 17:42:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

  • 10. Data: 2011-11-15 17:44:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Napisałem gdzieś, że wina rowerzysty?

    Insynuujesz (jak zwykle), ze to nie wina kierwcy :)

    sz.