  • 71. Data: 2011-12-18 15:25:31
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-12-13 20:35, Monster wrote:

    > ale pewnie hardkorowo,bez kamizelki..

    w kamizelce mogliby wziąc za kontrolera.. a wtedy to i integral nie
    pomoże.. ;-)

    --
    jeDrASS

  • 72. Data: 2011-12-22 07:36:49
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-17 08:14, amos pisze:

    > Nie wiem, nie znam sie :P
    > Po co zrobiles sobie fote z tojtojem? :)

    o tojtoja to on drze slidery na kolanach :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 73. Data: 2011-12-28 17:12:06
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arbiter"
    Wycieczka oldbojów na HD

    Ale jaka dynamika - jada grupowo chlopaki do serwisu.

    Tytus

  • 74. Data: 2011-12-28 17:21:34
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arbiter" Zimno tylko troche w stopy ale problem zapewne rozwiązałyby
    buty wyższe. Ogólnie przy temperaturze 0 stopni mozna moim skuterem
    wsyskoczyć na miasto w zwyklym ubraniu i nie zmarznać.

    Buty za kostke i skarpety narciarskie - ja jezdze w tych z lidla. Jeansy
    motocyklowe, polar i kurtka zimowa. Kominarka narciarska i juz
    Jak na razie do -4 spoko bo niestety mam kocyk uniwersalny bez nawiewow...
    aaa i ja w przeciwienstwie do komentatorow wyjezdzam z garazu.
    Robie codzien 60-70 km i luz

    Tytus

  • 75. Data: 2011-12-28 19:52:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 18:21, Tytus z domQ pisze:
    bla bla..
    już myślałem że Ci Ściągacz złote pióro połamał:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 76. Data: 2011-12-29 15:19:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-28 18:12, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Arbiter"
    > Wycieczka oldbojów na HD
    >
    > Ale jaka dynamika - jada grupowo chlopaki do serwisu.

    Ty to musisz dynamicznie stac na swiatlach. fiu fiu !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X