  • 11. Data: 2010-05-19 10:19:39
    Temat: Re: Wyciek z nagrzewnicy
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    jerzu pisze:
    > A jesteś pewien że to wyciek z nagrzewnicy?

    na nagrzewnicy są ślady, przy żeberkach ale bardziej mi to wygląda na
    utleniające się aluminium, niż wyciek który raczej by zostawił jakieś
    zabarwienie. Sam już nie wiem, innych wycieków nie widać dlatego jestem
    w kropce, mam nadzieje, ze ta wymiana pomoże.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-05-19 12:59:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:

    > jest sucho, w obudowie nagrzewnicy także sucho, ale wycieki nie są
    > jakieś ogromne na 300km ubędzie z max do minimum płynu ze zbiorniczka,
    > wiec pomyślałem sobie, że może po prostu to co wycieka od razu odparowuje.

    Wylej pół litra płynu na dywanik i sprawdź, ile będzie odparowywał.
    Za jakiś miesiąc-dwa zadasz pytanie: jak pozbyć się płynu spod dywaników :)
    Glikol to jest takie świństwo które samo nie odparuje prawie w ogóle...

    Zatem teorię że ci wyciekło 0.5l pod nogi w 300 km, i już jest sucho
    wsadź między bajki.

  • 13. Data: 2010-05-19 13:55:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Zatem teorię że ci wyciekło 0.5l pod nogi w 300 km, i już jest sucho
    > wsadź między bajki.

    No chyba, że te 300 km to cykałeś trzy miesiące po 3 km... to wtedy
    teoretycznie mogło by odparowywać po kropelce już na samej nagrzewnicy
    która jest gorąca, zwłaszcza jeśli masz układ bez zaworu.
    A jeśli z zaworem, to go zamknij, na zimnej już na pewno nie odparuje
    i będziesz miał mokro.

  • 14. Data: 2010-05-19 14:00:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    Jakub Witkowski pisze:
    > No chyba, że te 300 km to cykałeś trzy miesiące po 3 km... to wtedy
    > teoretycznie mogło by odparowywać po kropelce już na samej nagrzewnicy
    > która jest gorąca, zwłaszcza jeśli masz układ bez zaworu.

    układ jest bez zaworu, ten przebieg to w ok 3-4dni, nie wiem ile jest
    pomiędzy max w zbiorniczku a połową zbiorniczka ale mniej więcej tyle
    ubyło, potem nagle z połowy z dnia na dzien do minimum a wtedy z 80km/h
    zrobiłem, dywaniki są suche i nie były wcale wilgotne bo macałem je
    wcześniej praktycznie każdego dnia przez ostatni miesiąć.

    > A jeśli z zaworem, to go zamknij, na zimnej już na pewno nie odparuje
    > i będziesz miał mokro.

    ja mam już całość zdemontowane, złożę na nowych częściach i zobaczę czy
    moja diagnoza wróżona z fusów coś pomogła czy nie.

    --
    krzysiek82