  • 1. Data: 2013-10-10 23:15:43
    Temat: Wyjechali z salonu "robionym" autem
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Na Zachodzie samochody uszkodzone przez producenta sprzedawane są
    pośrednikom z upustem. Ale pod warunkiem, że wada zostanie ujawniona w
    czasie sprzedaży. W Polsce salony samochodowe wciąż liczą, że klient się
    nie zorientuje, że coś jest nie tak. A jak się zorientuje, to traktuje
    się go jak chłopa w lesie.

    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,14751607.html
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-10 23:48:48
    Temat: Re: Wyjechali z salonu "robionym" autem
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasie sprzedaży. W Polsce salony samochodowe wciąż liczą, że klient się
    > nie zorientuje, że coś jest nie tak. A jak się zorientuje, to traktuje

    po raz kolejny musze napisac, nic nowego - jak ktos siedzi w temacie to wie,
    ze nawet do salonu po "nowe" trzeba zapierdalac z miernikiem, spadki z lawet
    itp - znam przypadek ze podluznice wstawiali, ale klient o tym wiedzial... a
    z ilu cofneli licznik w komisach dilerskich to juz tylko rozdzkaz raczy
    wiedziec...
    Slynna byla akcja swego czasu z dilerska dacia logan, ktora ktos cofnal o
    dobre 100 tys w komisie przy aso, potem nikt oczywiscie nie chcial sie
    przyznac... w dilerskim komisie w toyocie w Bydgoszczy szukaja c auta dla
    panny znalazlem kiedys aurisa z polowa szyb nieorygnalnych, zamienniki
    powstawiane z 5 rocznikow chyba , oczywiscie auto super funkiel nowka nie
    ruszane - stan po dziadku lekarzu z wermahtu... wie pan lekarz w pl od
    lekarza w de kupowal... :D LOL

    holota postbolszewicka bez zasad na kazdym kroku... tak to jest jak owner
    aso [ nie mowie ze wszystkich ale w duzej czesci] ubiera gajer w pierwszym
    pokoleniu, bo do 5 pokolen wstecz jego przodkowie stali w gownie i je
    przerzucali 24 h na dobe w czworakach ...

    tak czy siak przezorny zawsze z bananem i oczy dookola glowy, nawet bardziej
    w aso i u dylera, bo wieksza kasa prowokuje do wiekszych przekretow.
    wiadoom, ze nikt uczciwy i normalny nawet nie pomysli, zeby ogladac auto
    jakby kupwal od mirka czy zenka handlarza, ale jak widac trzeba .... co
    widac na zalaczonych lynkach i obrazkach. :P amen

  • 3. Data: 2013-10-11 08:50:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-10 23:48, misiek pisze:
> [...]
    > itp - znam przypadek ze podluznice wstawiali, ale klient o tym wiedzial...

    Coś mi ta wiedza wygląda bardzo powierzchownie...

    > holota postbolszewicka bez zasad na kazdym kroku... tak to jest jak owner

    Dziwnym trafem sprzedaże naprawianych samochodów jako nowe nie są
    wymysłem Polaków, podobnie jak cofanie liczników i klient nie zawsze
    bywa informowany o czymś takim, jak to pisze/mówi "expert". Jedno jest
    faktem - na "Zachodzie" lepiej państwo dba o klientów i łatwiej
    dochodzić swojego po wykryciu różnych cudów, ale to też różnie bywa.

  • 4. Data: 2013-10-11 10:29:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] nabazgrał(a):

> [...]
    > czasie sprzedaży. W Polsce salony samochodowe wciąż liczą, że klient się
    > nie zorientuje, że coś jest nie tak. A jak się zorientuje, to traktuje

    I co w tym dziwnego ?? jaki kraj takie zwyczaje w handlu ..

    Kolega pracował z serwisie Forda (połączony z salonem) i jak miewali płatne
    naprawy w serwisie a nie było częsci to brali z nówek bo najwyżej wróciu na
    gwarancji i spokojnie poczeka aż przyjdą z magazynu a klient gotówkowy nie
    może czekać xxx dni :)