  • 11. Data: 2010-03-31 20:22:23
    Temat: Re: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl>

    W dniu 2010-03-30 13:16, ewsd75 pisze:
    > Witam
    >
    > Projektuje i wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    > Szafy posiadają aparaturę kontrolno pomiarową z komunikacją po sieci
    > ethernet.
    >
    > Szafy monitorują następujące parametry:
    >
    > - temperatura pomieszczenia
    > - wilgotność pomieszczenia
    > - kontrolę zaniku napięcia 230V
    > - prezentacja danych z pomiaru
    > - gromadzenie danych w szafie
    >
    > [url=http://www.frackiewicz.eu/?szafy-pomiatrowe,44]
    Szafy sterowniczo
    > - pomiarowe[/url]
    >

    > Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem :
    > r...@f...eu.

    Wszystko co zostało napisane dotyczy szaf pomiarowych

    a ja się pytam do czego służy SZAFA POMIATROWA ???

    Piotr

  • 12. Data: 2010-03-31 23:04:16
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    Plumpi <p...@o...pl> napisał(a):

    > Jak więc widzisz na tej stronie sprzedawane są drogie, amatorskie
    > rozwiązania, które są tylko półśrodkami.

    A ty co masz do zaoferowania?

  • 13. Data: 2010-03-31 23:08:15
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    PIOTR SP5FCI pisze:

    Szafy sterowniczo

    > Wszystko co zostało napisane dotyczy szaf pomiarowych
    >
    > a ja się pytam do czego służy SZAFA POMIATROWA ???
    >
    > Piotr

    Jak to to do czego , przeciez kazdy to wie ze do POmiatrowania

  • 14. Data: 2010-04-01 06:49:44
    Od: ewsd75 <r...@f...eu>

    Witam

    Myślę że wystarczy, temat jest zamknięty.
    Przeczytałem wasze opinie.
    Może i macie rację w pewnych sprawach.
    Może i zabolało to co napisaliście ale czasem tak trzeba.
    Wnioski wyciągnę z niniejszej dyskusji.

    Temat zamknięty.

  • 15. Data: 2010-04-01 14:36:42
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "ewsd75" napisał :
    > Myślę że wystarczy, temat jest zamknięty.
    > Przeczytałem wasze opinie.
    > Może i macie rację w pewnych sprawach.
    > Może i zabolało to co napisaliście ale czasem tak trzeba.
    > Wnioski wyciągnę z niniejszej dyskusji.

    nie pszejmuj się, oni nie rozumieją że to biznes i z czegoś trzeba żyć, może
    tylko lepiej będzie się przestawić na same szafy bez pomiaruf?:O)

  • 16. Data: 2010-04-01 15:00:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ty co masz do zaoferowania?

    Chyba grupy pomyliłeś. To nie jest forum handlowe, jak potrzebujesz jakieś
    produkty idz na giełdę.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2010-04-01 20:09:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ewsd75" <r...@f...eu> napisał w wiadomości

    > Myślę że wystarczy, temat jest zamknięty.
    > Przeczytałem wasze opinie.
    > Może i macie rację w pewnych sprawach.
    > Może i zabolało to co napisaliście ale czasem tak trzeba.
    > Wnioski wyciągnę z niniejszej dyskusji.

    Bo źle trafiłeś. Tu jest grupa dyskusyjna pasjonatów oraz tych, którzy
    zawodowo zajmują się elektroniką. Bardzo rzadko znajdują się tu osoby, które
    poszukują takich usług jak Twoja, ale za to przynajmniej co drugi user sam
    się zajmuje takimi rzeczami czy to jako monter czy też użytkownik i wie jak
    one powinny wyglądać i za jakie pieniądze można uzyskać. Sam osobiście
    przepracowałem wiele lat jako elektronik-automatyk zarówno UR jak i pracując
    w laboratorium metrologicznym. Dla mnie projektowanie i wykonywanie takich
    szaf było czymś powszednim i wiem jak powinny one wyglądać od strony
    technicznej jak i jakościowej.
    Nie gniewaj się, ale to co napisałem wcześniej o amatorstwie to nie była
    złośliwość, lecz szczera prawda. Oferujecie amatorskie rozwiązania w
    profesjonalnych cenach i próbujecie się lansować pomiędzy profesjonalistami,
    którzy "na dzień dobry" potrafią Was ocenić.
    Nie tędy droga i nie tu szukajcie swoich klientów, bo tu ich nie
    znajdziecie.
    Wielu z nas ma swoje mniejsze czy większe firmy lub prowadzi działalność
    gospodarczą. Jednak zauważ, że nikt z nas nie zamieszcza tu ogłoszeń, bo to
    nie jest grupa ogłoszeniowa lecz tematyczna i każdy z nas szanuje innych
    userów oraz zasady netykiety.

  • 18. Data: 2010-04-01 20:20:08
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ty co masz do zaoferowania?

    Bez problemu w archiwum znajdziesz tematy, którymi się zajmuję zawodowo
    Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam na priv.
    Z adresu usuń iksa - zabezpiecenie antyspamowe.

    p...@o...pl