  • 1. Data: 2016-06-05 21:20:26
    Temat: Wymiana matrycy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    W swoim laptopie posiadam matrycę LTN156AT23C01 (15,6", 1366x768).
    Niestety ma zbyt małą rozdzielczość. Czy ktoś może podać model matrycy ledowej,
    który będzie kompatybilny (śruby i złącze w tym samym miejscu), ale będzie miał
    większą rozdzielczość?

  • 2. Data: 2016-06-05 22:53:26
    Temat: Re: Wymiana matrycy
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-05 21:20, qwerty wrote:
> [...]
    > który będzie kompatybilny (śruby i złącze w tym samym miejscu), ale będzie miał

    najprosciej poszukac co wkladali do tego modelu laptopa

    jezeli nie bylo opcji wysokiej rozdzielczosci to raczej bedziesz musial
    szukac na piechote

  • 3. Data: 2016-06-06 17:34:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 21:20, qwerty pisze:
> [...]
    > Niestety ma zbyt małą rozdzielczość. Czy ktoś może podać model matrycy
    > ledowej, który będzie kompatybilny (śruby i złącze w tym samym miejscu),

    Pomyśl też przy okazji o wymianie taśmy, bo pewnie nie przystosowana do
    wyższych rozdzielczości.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-06-06 21:03:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > najprosciej poszukac co wkladali do tego modelu laptopa
    >
    > jezeli nie bylo opcji wysokiej rozdzielczosci to raczej bedziesz musial szukac
    > na piechote

    Niestety tylko taka rozdzielczość była montowana.

  • 5. Data: 2016-06-06 21:04:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Pomyśl też przy okazji o wymianie taśmy, bo pewnie nie przystosowana do
    > wyższych rozdzielczości.

    Taśma to nie jest jak kabel DVI? Wydaje mi się, że jest jakiś standard (tutaj
    40pin) i to wszystko.

  • 6. Data: 2016-06-06 22:09:29
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-06 o 21:04, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taśma to nie jest jak kabel DVI? Wydaje mi się, że jest jakiś standard
    > (tutaj 40pin) i to wszystko.

    Nie, kabel LVDS
    2 kanałowy dla FullHD.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-06-06 22:53:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 06.06.2016 o 22:09, Irokez pisze:
    a.pl...

    > Nie, kabel LVDS
    > 2 kanałowy dla FullHD.

    No i jeszcze kartę grafiki - czytaj płytę główną.

  • 8. Data: 2016-06-07 18:27:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    > No i jeszcze kartę grafiki - czytaj płytę główną.

    Akurat o GPU się nie martwię.

  • 9. Data: 2016-06-07 18:31:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Nie, kabel LVDS
    > 2 kanałowy dla FullHD.

    Tak, tylko 1 kanałowy obsługuje 1400×1050.
    Nie pójdzie na tym 1600x900 (mniejsza ilość pikseli).