  • 11. Data: 2012-12-15 13:46:51
    Temat: Re: Wymiana sprzętu
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 13:43, PK pisze:
    > Co to za głupi zwyczaj z takimi tekstami typu "nie zawsze się
    > z Tobą zgadzam, ale teraz jesteś super". Widzę to prawie
    > codziennie na różnych forach.

    Niełatwo mi to przychodzi, ale tym razem muszę się z Tobą zgodzić.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2012-12-15 16:59:19
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-12-15 13:46, $heikh el $hah pisze:

    > Niełatwo mi to przychodzi, ale tym razem muszę się z Tobą zgodzić.

    Masz 100% racji, choć nie zawsze tak było :-)

  • 13. Data: 2012-12-15 20:17:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Asus i GB stabilna .... hahaha dobry dowcip :)

    kazdy zestaw mozna spieprzyc, 99% zestawow mozna poustawiac tak zeby
    byly stabilne

    plyt asusa i gigabyte uzywam od 10 lat i jakos nie mialem specjalnych
    problemow ze stabilnoscia (chociaz jeden p5q mi kiedys zdechl) ani w
    swoim ani w zadnym komputerze ktory zlozylem

    za to np. msi, zwlaszcza tanie kosztowaly mnie juz sporo zdrowia

    proponuje raczej skupic sie na wybraniu plyty popularnej bo jest to
    jakas gwarancja ze w razie ew. problemow nie zostanie sie na lodzie

  • 14. Data: 2012-12-16 01:23:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    m4rkiz pisze tak:

    > kazdy zestaw mozna spieprzyc, 99% zestawow mozna poustawiac tak zeby
    > byly stabilne

    kiedy zacząłem czytać o swojej nowej płycie okazało się że jest
    niestabilna. Kiedy ciśnienie mi skoczyło i zacząłem drążyć okazało się
    że wyższe modele też to dotyka.

    Ech mogłem kupić Asusa pomyślałem. Zacząłem czytać o Asusie też
    niestabilny. Później że to w ogóle wina chipsetu Z77 też niestabilny ;)

    także jak to w życiu, jeden ma pecha jeden ma szczęście.

    --
    Piotr

  • 15. Data: 2012-12-16 03:13:39
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Radek D" ...

    > Powoli myślę nad zmianą platformy.
    >
    > Intel i5-3570 3.40GHz 6MB BOX.
    > Jak ten procek "obudować" w resztę podzespołów ?

    Plyta: Intel, Asus, AsRock
    RAM: Kingston
    HDD: WD
    SDD: Intel
    PSU: Chieftec

    Probka: 1000-1200 komputerow
    Czas: ostatnie 5 lat

    Powrot do serwisu: mniej niz sladowy

    --
    T.F.
    "bo cenimy sobie swiety spokoj"

  • 16. Data: 2012-12-16 20:03:04
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Radek D" ...
    > Plyta: Intel, Asus, AsRock
    > RAM: Kingston
    > HDD: WD
    > SDD: Intel
    > PSU: Chieftec
    > Probka: 1000-1200 komputerow
    > Czas: ostatnie 5 lat
    > Powrot do serwisu: mniej niz sladowy

    Ile to ja już WD'ków do piachu zakopałem... ale wszystkie akurat zaraz po
    końcu gwaracji. Pewnie stąd śladowe ilości.
    W sumie w firmie niedobitki jakieś zostały. Aha, praca 24/7/365.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2012-12-16 23:28:47
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Irokez" ...

    > Ile to ja już WD'ków do piachu zakopałem

    Ja tez :-)
    Glownie ATA i SCSI.

    > Aha, praca 24/7/365.

    WD Raid Edition.
    Po 4 sztuki na serwer.
    Aktualnie bedzie tego z 70 serwerow 24/7/365
    (ale po 5 latach wymieniamy)

    --
    T.F.

  • 18. Data: 2012-12-18 13:40:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-14, o godz. 19:45:14
    PK <P...@n...com> napisał(a):

    > Co do meritum:
    > O Asrock się nie wypowiem, bo w czasach, gdy jeszcze byłem w miarę
    > na bieżąco ze sprzętem, ich produkty były raczej przeciętne. Kingston
    > to marka znana ze świetnej kompatybilności i bardzo dopracowanych,
    > solidnych modułów. Moduły ValueRAM można traktować jako pewniaki, choć
    > oczywiście sprawdzenie zgodności na stronie trwa minutę, więc na
    > wszelki wypadek warto zerknąć.

    Po czym może zdarzyć się że nawet jak ich pamięci są na liście zgodności
    jakiejś płyty to nie chcą działać bo sa z innej partii produkcyjnej.
    Sparzyłem się tak na jednej z płyt Asusa z ION-em. Przetestowane 3
    komplety pamięci i 2 płyty i skończyło się na modułach Patriot spoza
    listy kompatybilnych. ;-)

    Zdrówko

  • 19. Data: 2012-12-18 13:44:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-16, o godz. 23:28:47
    "T.F." <t...@U...wp.pl> napisał(a):

    > WD Raid Edition.

    Uważałem za niezawodne. Po czym prawie jednocześnie 4 sztuki pojechały
    na wymianę. Na szczęście z różnych maszyn. ;-)

    Zdrówko

  • 20. Data: 2012-12-18 14:28:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Uważałem za niezawodne. Po czym prawie jednocześnie 4 sztuki pojechały
    > na wymianę. Na szczęście z różnych maszyn. ;-)

    Niefart, ogólnie bardzo mało awaryjne :)