  • 21. Data: 2009-04-15 17:38:14
    Temat: Re: Wypadek a odszkodowanie NW
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    On 15 Kwi, 17:01, "James" <n...@d...for.spam> wrote:
> [...]
    > Lajza jestes, ze nie potrafiles sie utrzymac na moto, albo masz stuknietego
    > kumpla, ktory tak zapieprzal po dziurach, ze nie dales rady sie utrzymac.
    > Tak czy inaczej, winien jestes tylko ty, ewentualnie kumpel, ze byliscie
    > tacy glupi. Powinienes teraz plakac w domu, ze spales jak rozumy rozdawali.
    > A przekrety i zalatwianie z policja oraz wyciaganie z ubezpieczenia powinno
    > sie zakonczyc dla ciebie niezla grzywna! Oczywiscie powinienes dostac tez
    > mandat za wjazd do lasu.
    > Mam nadzieje, ze ktos czyta te twoje super posty i zainteresuje sie ta

    Jestes takim durniem czy tylko wydaje ci, ze pozjadales wszystkie
    rozumy?

    Jakie wyludzanie? Puknij sie gosciu w leb i nie zabieraj zdania w
    sprawach w ktorych nie masz nic na temat do powiedzenia.

    Po to kazdy z nas placi te skladki ubezpieczenia, zeby pozniej mial
    PRAWO zadac w przypadku wypadku pieniedzy!
    Moglem wyjechac nawet w majtkach a tobie ch do tego, bo z tego co mi
    wiadomo nie jest napisane w ubezpieczeniu, ze nie posiadanie ubioru
    motocyklowego powoduje brak mozliwosci rozszczenia co do
    odszkodowania. Co ciekawsze, mialem kurtke motocyklowa, zlamalem zebro
    - co? tez nie powinienem zadac odszkodowania, prawda?

    Co do wjazdu do lasu to jest tam asfalt, nie ma zadnego znaku zakazu
    wjazdu wiec ten swoj mandat wiesz gdzie mozesz wsadzic?

    Ogolnie ip mam stale, dzwon na Policje, szczerze sie usmieje, bo z
    tego co mi wiadomo to nie zrobilem nic z poza KK. "Zalatwiona sprawa"
    jakos nie widzialem sensu aby moj kolega mial jeszcze dostawac mandat,
    ja wiem, ze ty najchetniej bys pokazal palcem "przykladny obywatelu".

    Z motoru ma prawo spac kazdy jezeli to decyduje o tym czy jestes gosc
    czy nie to gratuluje swietnego pogladu na sprawe. Ciekaw jestem czy w
    rzeczywistosci tez jestes taki wyszczekany.

    Prosilbym, jezeli nie masz nic merytorycznego odnosnie tematu do
    napisania, abys nie pisal w ogole tutaj. Zadalem konkretne pytania i
    jakos malo mnie to interesuje czy chcesz gdzies o tym donosic czy tez
    nie.

    A tak wracajac do tematu to bylem dzisiaj na kontroli ortopedycznej i
    wdal mi sie stan zapalny na ranie pod gipsem :( znowu szpital heh

  • 22. Data: 2009-04-15 17:51:05
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 15 Kwi, 13:34, l...@o...pl wrote:
> [...]

    zeby nie bylo problemu z policja(podobno nic nie moga zrobic na
    lesnych drogach bo to nie drogi publiczne).

    To wkoncu jak to sie stalo?, tak czytam i sie dziwe jak mozna zawalac tak na
    zxr6 polna droga, zeby pasazer spadl z moto. Czyli cieliscie asfaltem ??

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 23. Data: 2009-04-15 17:59:57
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    > To wkoncu jak to sie stalo?, tak czytam i sie dziwe jak mozna zawalac tak na
    > zxr6 polna droga, zeby pasazer spadl z moto. Czyli cieliscie asfaltem ??

    Do lasu wjezdza sie asfaltem i po jakis 200-300 metrach asfalt sie
    konczyl.

  • 24. Data: 2009-04-15 18:31:52
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Do lasu wjezdza sie asfaltem i po jakis 200-300 metrach asfalt sie
    > konczyl.

    Nie dosc ze sie polamales to teraz uzeranie sie o odszkodowanie. Moj kumpel
    jak mu koles wymusil autem to szybko jakos dostal odszkodowanie. Tez sie
    niezle polamal, jeszcze ma sruby w nodze, Ale jak on o to odszkodowanie
    walczyl i czy to bylo z OC czy z NW to nie wiem , pewnie i z tego i z tego
    bo moto tez ucierpialo.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 25. Data: 2009-04-15 19:01:29
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    No to wjechaliscie do lasu bezprawnie, bo w Polsce wjazd do lasu
    jest ZABRONIONY wszedzie tam gdzie nie jest dozwolony! ... wiec:

    Art. 29. ust. 1. Ruch pojazdem silnikowym, zaprzegowym i
    motorowerem w lesie dozwolony jest jedynie drogami publicznymi,
    natomiast drogami lesnymi jest dozwolony tylko wtedy, gdy sa one
    oznakowane drogowskazami dopuszczajacymi ruch po tych drogach,

    Ust. 2. Postój pojazdów, o których mowa w ust. 1, na drogach
    lesnych jest dozwolony wylacznie w miejscach oznakowanych.

    do kompletu wlasciwy przepis kodeksu wykroczen:

    Art. 161. Kto, nie bedac do tego uprawniony albo bez zgody
    wlasciciela lub posiadacza lasu, wjezdza pojazdem silnikowym,
    zaprzegowym lub motorowerem do nie nalezacego do niego lasu w
    miejscu, w którym jest to niedozwolone, bla bla bla podlega karze

    Poza tym piszesz ze pojazd mial OC a nie byl przerejestrowany,
    ale czy byl dopuszczony do ruchu?

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 26. Data: 2009-04-15 19:12:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    James pisze:

    > Piekna sytuacja... czytam i normalnie nie wierze. Wpakowales sie z kumplem
    > na moto... w jeansach. Pojechaliscie do lasu, gdzie ty po prostu spadles, bo
    > sie zle trzymales.

    Ja bym tu zadal pewne pytanie...

    Po co oni, we dwoch na jednym motocyklu, w jeansach i adidaskach,
    pojechali do tego lasu ? Moze mieli zamiar, na polanie, zdjac te
    adidaski i pojezdzic boso po porannej rosie ? Reszty nie chce wiedziec
    bo razic to moze moje uczucia religijne.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 27. Data: 2009-04-15 19:14:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    z...@g...com pisze:

    > Z tym problemu nie bedzie bo byl to kolega. Martwi mnie teraz tylko
    > ten las :/

    To bedziesz mial nauczke zeby nastepnym razem umawiac sie na randki z
    kolegami w klubie osiedlowym lub w kinie. To nawet bedzie jakis lans jak
    kolega przyjedzie motocyklem pod kino...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 28. Data: 2009-04-15 19:16:03
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    On 15 Kwi, 17:01, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    > Po to kazdy z nas placi te skladki ubezpieczenia, zeby pozniej mial
    > PRAWO zadac w przypadku wypadku pieniedzy!

    Problem w tym, że to nie Ty, ani Twój kolega nie płaciliście składki na
    ubezpieczenie z którego chcesz teraz wyciągnąć kasę.
    A może Ci się to udać :/.
    Polecam lekturę ustawy z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach
    obowiązkowych....
    https://www.ubezpieczeniaonline.pl/resources/Attachm
    ent/2008/02_21/file926.pdf

    Art.34.1 wskazuje, że przysługuje Ci odszkodowanie za wymienione tam szkody,
    ponieważ jak wskazuje Art35:
    "
    Ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznym jest objęta
    odpowiedzialność cywilna każdej osoby, która kierując pojazdem mechanicznym
    w okresie trwania odpowiedzialności ubezpieczeniowej, wyrządziła szkode w
    związku z ruchem tego pojazdu.
    "
    Polecam również art. 43, który mówi o tym kiedy zakładowi ubezpieczeń
    przysługuje prawo dochodzenia zwrotu wypłaconego odszkodowania.

    Mystik

  • 29. Data: 2009-04-15 19:31:27
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Apr 2009 21:12:27 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Po co oni, we dwoch na jednym motocyklu, w jeansach i adidaskach,
    >pojechali do tego lasu ? Moze mieli zamiar, na polanie, zdjac te
    >adidaski i pojezdzic boso po porannej rosie ?

    Jestes podły i nieczuły. Dżinsy i adidasy wzbudzaja podziw i szacunek
    :D

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 30. Data: 2009-04-15 19:34:35
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    On 15 Kwi, 21:14, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    > kolegami w klubie osiedlowym lub w kinie. To nawet bedzie jakis lans jak
    > kolega przyjedzie motocyklem pod kino...

    Twoje komentarze siegnely dna debilizmu.

    Ok, dzieki i sorry, ze zawracalem dupe. Po raz kolejny przekonalem
    sie, ze na tym forum ciezko uzyskac rzeczowa wypowiedz bez wstawek
    kilku ......

    Pozdrawiam i zegnam.

    p.s.
    Skoro asfalst prowadzi do lasu, przed wjazdem do tego nie ma znaku
    zakazu to sry.