  • 11. Data: 2011-06-16 08:08:37
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Woloska
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 09:55, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    > wiadomosci news:d1cdd31a-c654-4f17-b8aa-

    > z tego co pisali w artukule i w komentarzach, to dwoch mlodych ziomk w
    > przebiegalo na przejsciu ale na czerwonym

    Tym 30 metrow wczesniej? I ten trup lezy tam gdzie upadl? A moto tylko
    lekko skasowane?
    Kupy sie nie trzyma, zreszta na tym drugim zdjeciu, ktore zlinkowales
    nie widac sladow hamowania.
    Ale to tylko gdybanie, jak bylo wiedza tylko ten chlopak, ktoremu sie
    udalo przebiec i ci z moto.
    A ilu swiadkow tyle bedzie zeznan.

  • 12. Data: 2011-06-16 08:15:21
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > A ilu swiadkow tyle bedzie zeznan.

    wg monitoringu jechali 140 km

  • 13. Data: 2011-06-16 08:21:29
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ania pisze:

    > wg monitoringu jechali 140 km

    kolina, weź sie raz za dobrze pierdolnij w głowe, tylko z drugiej strony
    niz ostatnim razem po którym tak Cie popierdoliło

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2011-06-16 08:22:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:31ca7966-e50d-4bd7-b24b-

    > Tym 30 metrow wczesniej? I ten trup lezy tam gdzie upadl? A moto tylko
    > lekko skasowane?
    > Kupy sie nie trzyma, zreszta na tym drugim zdjeciu, ktore zlinkowales
    > nie widac sladow hamowania.

    sladów hamowania nie bylo widac, ale czesci z motocykla porozsypywane byly
    na kilkadziesiat metrów

    http://m.onet.pl/_m/cdfaf358fc01cd39a21f5512a7803e07
    ,0,53.jpg

    jak nic zosstal potracony na przejsciu
    http://arbiter.pl/files/g/0_1713146059_wypadek.jpg
    http://arbiter.pl/files/g/0_1170070079_201106151782.
    jpg

  • 15. Data: 2011-06-16 08:35:44
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 10:22, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
> [...]
    > wiadomosci news:31ca7966-e50d-4bd7-b24b-

    > slad w hamowania nie bylo widac, ale czesci z motocykla porozsypywane byly

    Ok teraz widac. Jesli jechali tyle co podaja to tez chlopak z gsxr
    przegial.
    I jeden i drugi wylaczyli myslenie.

  • 16. Data: 2011-06-16 09:24:52
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Wołoska
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > Dlaczego potepiac?
    > W tym miejscu nie ma przejscia a chlopaki ewidentnie biegli do
    > tramwaju. Na drugim zdjeciu od Arbitra widac, ze tam jest taka fajna
    > skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie
    > porzadnie przestraszyc. Dzis tez mialem podobna akcje przy dworcu
    > Kaliskim w Lodzi, na czerwonym swietle dziadek wystrzelil spomiedzy
    > ludzi czekajacych na zielone. Bardzo mu sie pewnie spieszylo na
    > pociag.

    Trza bylo przejechac dziada a uszkodzenia naprawic z jego
    renty/emerytury. Jak juz jezdzisz na motocyklu to dbaj o imidz nas
    wszystkich, no i wiecej czytaj precla to bedziesz na czasie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-06-16 10:22:08
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 11:24, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Trza bylo przejechac dziada a uszkodzenia naprawic z jego
    > renty/emerytury. Jak juz jezdzisz na motocyklu to dbaj o imidz nas
    > wszystkich, no i wiecej czytaj precla to bedziesz na czasie.
    Krfa nie zdazylem go trafic, unik zrobil. ;\

    A tak btw to akurat gdybym tamtedy codziennie nie jezdzil, pewnie bym
    go trafil.
    Juz kilka razy w tym miejscu nadzialem sie na takiego niecierpliwego,
    ktory wyskakiwal na czerwonym, bo akurat tramwaj stal na przystanku.
    Teraz jakos tak z automatu wlacza sie lampka ostrzegawcza.

    BTW2 w tamtym przypadku nalezalo babcie puscic,
    ale imidz poszedlby w ...

    I tak zle i tak niedobrze.

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-06-16 10:37:06
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > ktory wyskakiwal na czerwonym, bo akurat tramwaj stal na przystanku.
    > Teraz jakos tak z automatu wlacza sie lampka ostrzegawcza.

    Na mnie kiedys koles... wysiadl z autobusu!
    Na wewnetrznym pasie ronda stal autobus przegubowy (byl korek), a ja
    dojezdzalem do jego tylu od zewnetrznej. W chwili gdy dojechalem do
    wysokosci tylnych drzwi, te sie nagle otworzyly (do teraz nie wiem jak to
    mozliwe) i wyskoczyl z nich facet chcacy dostac sie na dworzec i doslownie
    wskoczyl na mnie. Oczywiscie wspolna gleba. Na szczescie jechalem wolno bo
    przede mna byly samochody. Chlop byl zdezorientowany, wstal i zaczal
    spierdalac! Autobus w tym czasie ruszyl, a ja zostalem z moto ktore na
    szczescie oparlo sie na crashpadach. Koles z puszki za mna wysiald na
    szczescie i pomogl mi postawic 2oo do pionu.

    Oczywiscie winny motocyklista :)

    erg

  • 19. Data: 2011-06-16 10:41:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, erg <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > dojezdzalem do jego tylu od zewnetrznej. W chwili gdy dojechalem do
    > wysokosci tylnych drzwi, te sie nagle otworzyly (do teraz nie wiem jak to

    Otworzyl sobie awaryjnie bo mu sie spieszylo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-06-16 10:55:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-15 22:05, marider pisze:

    > Sezon na samobojcow ktorzy przy okazji swojej glupoty innych chca za
    > soba pociagnac..

    No w koncu do Ciebie dotarlo ze jak chcesz sie rozwalac to sie rozwalaj,
    ale babci w to nie mieszaj!

    pozdr
    newrom
    --