  • 1. Data: 2022-03-08 09:45:46
    Temat: Wyświetlanie nazwy firmy zamiast numeru telefonu
    Od: Darek Gozdowski <d...@g...com>

    Od pewnego czasu jak dzwonię do kogoś to u niektórych osób wyświetla się zamiast
    mojego numeru telefonu nazwa firmy. To nie jest moja firma, tylko teściów. Mój numer
    był kiedyś podany jako kontaktowy (przy jakiejś rejestracji, ale nie u operatora
    tylko chyba przy rejestracji domeny lub czegoś podobnego), ale nawet nie pamiętam
    kiedy i po co, bo to było bardzo dawno temu.
    To chyba zależy od oprogramowania telefonu, bo wyświetla się tylko u niektórych osób.
    Tylko nie wiem, z jakiej bazy są te dane. Poprosiłem Orange (tam mam numer) o
    usunięcie mojego nr tel. z wszystkich baz telemarketingowych. Nie wiem, czy to
    pomoże.
    Miał ktoś z Was coś podobnego i rozwiązał ten problem?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Darek

  • 2. Data: 2022-03-08 10:58:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2022 o 09:45, Darek Gozdowski pisze:
> [...]
    pomoże.
    > Miał ktoś z Was coś podobnego i rozwiązał ten problem?

    Sprawdź w ustawieniach Google u teściów, czy jest tam podany Twój numer
    telefonu lub adres email i go usuń.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-03-08 11:03:52
    Od: Darek Gozdowski <d...@g...com>

    > Sprawdź w ustawieniach Google u teściów, czy jest tam podany Twój numer
    > telefonu lub adres email i go usuń.

    Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

  • 4. Data: 2022-03-08 11:08:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2022 o 11:03, Darek Gozdowski pisze:

    > Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

    Wystarczy że mają wizytówkę w Google powiazaną jakoś z firmą i jest tam
    ich numer telefonu jako główny a Twój jako pomocniczy (czy adres email).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 5. Data: 2022-03-08 19:55:16
    Temat: Re:Re:Wyświetlanie nazwy firmy zamiast numeru
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Darek Gozdowski wrote...
    > coś podobnego i rozwiązał ten problem?

    Głównym problemem "waszej" teleSrajni jest największy
    *teleBurdel* na skalę całego kontynentu!

    Wcześniej zwany (jev:'Whitepages Caller ID') *obecnie*
    jest integrowany w system operacyjny GamGunS'ów, (nie
    jest wyszczególniany w liście aplikacji).
    Dotyczy teleSrajów niemanipulowanych i zakupionych u
    producenta.

    Na "waszym" rynku (w neoPRL'u) przeważająca cześć
    teleSrajów to plagiaty i badziewko nie spełniające
    norm (jev: 'refurbished'), poza tym manipulowane
    (jev: 'branding', "podpasówka" handlarza/dostawcy)

    Onegdaj miałem wiele teleDryndoleń (w i z ruchomej sieci)
    od byłych urlopowiczów przebywających na mych włościach,
    których nie posiadałem w spisie telefonów a podczas
    dzwonień z ich strony miałem na wyświetlaczu ich dane
    (a także fałszywe danie, przeważnie właśnie firmowe,
    szczególnie z neoPRLu).

    Usługa "siema" ('whitepages caller ID' www.hiya.com)
    jest niemal wyśmienita, *ruguje* wszelkie niepożądane
    dzwonienia (reklama, przekierowania, sondaże, natręty,
    itp.).

    Info:
    "Dryndolenie" przez 'duo' ma związek z MORD:NATO'wskim
    "gUUrgUłem", wszystkie inne NIE MAJĄ cokolwiek wspólnego
    z jakimikolwiek ustawieniami (wasala NATO) "gUUrgUły"!

    --
    Personalidade Onisciente >>>>>> https://postimg.cc/yWRScBtm

    ?

  • 6. Data: 2022-03-09 07:51:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 08-Mar-22 o 11:03, Darek Gozdowski pisze:

    > Dzięki, tylko oni nie mają jakiegoś firmowego gmaila.

    Najłatwiej chyba będzie znaleźć ich firmę w google maps i tam usunąć
    Twój numer.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2022-03-10 01:45:53
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Mirek Ptak wrote...
    > Najłatwiej chyba będzie znaleźć ich firmę w gUUrgole'dups i tam usunąć
    > Twój numer.

    Siewco *gdybań* i *BZDUR* zajmij się lepiej

    faktami np.: https://t.me/s/pl_news_front

    --
    Personalidade Onisciente

    https://postimg.cc/yWRScBtm

    ?

  • 8. Data: 2022-03-10 10:54:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 10-Mar-22 o 01:45, Personalidade Onisciente pisze:

    > Siewco *gdybań* i *BZDUR* zajmij się lepiej
    >
    > faktami np.: https://t.me/s/pl_news_front

    A ty swoim zdrowiem psychicznym - naprawdę najwyższy czas.

    -->KF

  • 9. Data: 2022-03-10 10:56:59
    Od: Darek Gozdowski <d...@g...com>

    Dostałem odpowiedź z BOK Orange. To jest podobno jakaś usługa Smart
    Call. Z tego co znalazłem w necie, to jest to usługa oferowana przez
    Samsung, więc pewnie dotyczy telefonów Samsung. W odpowiedzi Orange
    jest między innymi napisane, że: "usługę identyfikacji nieznanych
    numerów dostarcza firma Hiya, wniosek o zmianę opisu można złożyć
    bezpośrednio na stronie https://hiyahelp.zendesk.com/hc/ "
    Skąd Hiya bierze dane to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 10. Data: 2022-03-10 11:09:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2022 01:56:59 -0800 (PST), Darek Gozdowski wrote:
    > Dostałem odpowiedź z BOK Orange. To jest podobno jakaś usługa Smart
    > Call. Z tego co znalazłem w necie, to jest to usługa oferowana przez
    > Samsung, więc pewnie dotyczy telefonów Samsung. W odpowiedzi Orange

    Sprawdzic czy nie Google.

    https://support.google.com/phoneapp/answer/3459196?h
    l=pl

    > jest między innymi napisane, że: "usługę identyfikacji nieznanych
    > numerów dostarcza firma Hiya, wniosek o zmianę opisu można złożyć
> [...]

    z ksiazek telefonicznych Orange ? :-)

    J.