    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Wyszukiwanie plagiatów
    Date: Sun, 24 Jan 2010 16:03:48 +0100

    Witam,

    znacie jakiś program, który przeanalizuje mi wskazane drzewo katalogów i
    wysupła pliki tekstowe o potencjalnie podobnej zawartości? Chodzi o kod
    źródłowy w językach typu C++ albo PHP. Musiało by to być odporne na
    jakieś drobne zmiany typu rozjechane kodowanie polskich znaków albo
    cośtam przesunięte, albo jakiś drobny napis zmieniony.

    Wiem, że pewnie pod uniksami sobie to można jakoś napisać z użyciem
    diffa, ale niestety za cienki jestem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek