  • 1. Data: 2012-03-25 21:14:23
    Temat: Wywazanie kol [Lubuskie]
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Witam!

    Wie ktos gdzie w lubuskim (okolice Krosno Odrz. - Zielona Gora - Torzym -
    Swiebodzin, etc.) jest wulkanizator, ktory:
    - przelozy opony
    - wywazy kola
    - nic przy okazji nie popsuje?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2012-03-25 21:44:22
    Temat: Re: Wywazanie kol [Lubuskie]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/25/2012 09:14 PM, Ivam wrote:

    > Wie ktos gdzie w lubuskim (okolice Krosno Odrz. - Zielona Gora - Torzym
    > - Swiebodzin, etc.) jest wulkanizator, ktory:
> [...]
    Łyżki, nakładki na ranty, trochę płynu do mycia naczyń, wyważarka statyczna
    za 250 PLN i jesteś wulkanizatorem ;-) Po 3 wymianach jesteś już na 0 i
    nikt Ci nic nie popsuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-03-26 16:17:18
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Łyżki, nakładki na ranty, trochę płynu do mycia naczyń, wyważarka
    > statyczna
    > za 250 PLN i jesteś wulkanizatorem ;-) Po 3 wymianach jesteś już na 0 i
    > nikt Ci nic nie popsuje.

    Niby wiem, ale wciaz mi sie nie chce;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2012-03-26 18:40:12
    Od: "alco" <t...@n...grupe.pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wie ktos gdzie w lubuskim (okolice Krosno Odrz. - Zielona Gora - Torzym -
    > Swiebodzin, etc.) jest wulkanizator, ktory:

    ZG ul Lwowska (nie znam numeru). Jak skrecasz z Wrocławskiej na Lwowska to
    jakieś 30 metrów po prawej.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2012-03-26 18:52:23
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "alco" napisał w wiadomości grup
    > ZG ul Lwowska (nie znam numeru). Jak skrecasz z Wrocławskiej na Lwowska to
    > jakieś 30 metrów po prawej.

    To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2012-03-26 18:57:41
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-26 18:52, Ivam pisze:

    > To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?

    Uwazaj z takimi pytaniami tu na grupie :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2012-03-26 19:57:54
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Uwazaj z takimi pytaniami tu na grupie :)

    Siedze tu juz od 2004 roku. Uwazam, ale prowokowac tez lubie;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2012-03-26 20:58:58
    Od: goman <t...@i...pl>

    może lepiej do cargumu skocz na dąbrowskiego

    --
    goman
    48 :)

  • 9. Data: 2012-03-27 15:56:54
    Od: "alco" <t...@n...grupe.pl>

    > To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?
    > --

    Gumki robia dobrze :-)
    Tak serio to podjechalem moto (calym, nie z samym kolem w bagazniku).
    Zdjeli kola, zmienili opony, wywazyli, zalozyli. Kola nie odpadly. Nic nie
    bije.
    To chyba dobrze.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2012-03-29 12:31:23
    Od: slawkop <ckz@_NOSPAM_vp.pl>

    Ivam napisal

> [...]

    > Wie ktos gdzie w lubuskim (okolice Krosno Odrz. - Zielona Gora - Torzym -
    > Swiebodzin, etc.) jest wulkanizator, ktory:

    Ja wymieniam na Wyspianskiego
    od kilku lat - sa rzetelni, gdy raz chcialem wymienic na opone, ktora
    miala uszkodzony rant - powiedzieli, ze tego nie zrobia za zadne pieniadze
    bo biora na siebie odpowiedzialnosc
    wszystko zrobione dobrze, fachowa obsluga
    ja jestem zadowolony i wulkanizatora nie zmieniam
    pozdro