  • 1. Data: 2012-03-25 22:35:33
    Temat: Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
    Od: BlueTWIN <t...@m...org>

    Salut,

    Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

    Ostatnio był widziany:
    http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,TDM,850,TDM850,M1248
    127.html

    Może ktoś coś wie?

    Zdrav,
    --
    BlueTWIN
    ex-CZ/TDM/FJR

  • 2. Data: 2012-03-26 07:13:03
    Temat: Re: Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

    W dniu 2012-03-25 22:35, BlueTWIN pisze:
    > Salut,
    >
    > Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

> [...]

    O, wiosna, wszystko spod ziemi wyłazi :)

    --
    pozdr
    DP

  • 3. Data: 2012-03-26 20:47:23
    Od: "Gunter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "BlueTWIN" <t...@m...org> napisał w wiadomości
    > Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.
    >
    > Ostatnio był widziany:
    > http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,TDM,850,TDM850,M1248
    127.html

    BTW - czy mozesz cos napisac o TDM. Widze ze jest wybor, ze za male
    pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie
    znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

    Gunter

  • 4. Data: 2012-03-26 22:27:19
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    BlueTWIN pisze:
    ...>8
    > Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

    Kurcze, wykopaliska!! :)
    A myslisz ze oddales go w dobre rece i warto odkupic?
    Pomysl o Bandicie N!!
    Wracasz do zywych, jak widze :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    B12N

  • 5. Data: 2012-03-26 22:58:35
    Temat: Re: Szukam swojego by?ego motocykla tj. TDM 850 MIG
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-26 20:47, Gunter pisze:

    > BTW - czy mozesz cos napisac o TDM. Widze ze jest wybor, ze za male
    > pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie
    > znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

    No miałem/mam więc możesz pytać.

    --
    M.

  • 6. Data: 2012-03-26 23:40:38
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Sir Piernik" ...

    > Pomysl o Bandicie N!!

    Piekny sprzet.
    Wiem, bo ... mialem :-)

    PS:
    yewentualnie jeszcze xjr1300

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2012-03-27 00:00:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:

    koniec świata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2012-03-27 00:34:19
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-03-27 00:00, Arni pisze:
    > On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:
    >
    > koniec świata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

    Noooo... ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 9. Data: 2012-03-27 07:31:37
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2012-03-27 00:34, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Noooo... ;P

    Może jeszcze motocykl kupił?! ;))

  • 10. Data: 2012-03-27 08:37:58
    Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>

    On 26 Mar, 20:47, "Gunter" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie
    > znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

    Poczytaj tu: http://www.scigacz.pl/Uzywana,Yamaha,TDM,850,po,100,
    000,km,14841.html
    o moim :)
    Zawsze mozesz do mnie sie odezwać.