  • 1. Data: 2013-11-29 22:05:15
    Temat: Wzrost Na DT 125
    Od: Cassius <R4z3R.9@_NOSPAM_gmail.com>

    Siemka, mam pytanie. Mam 170cm wzrostu ważę 55kg i czy DT 125 będzie na
    mnie dobra, czy jestem na nią za mały? I jeszcze czy DT 80 jest takich
    samych rozmiarów? Dzięki za konkretną odpowiedź :)

  • 2. Data: 2013-12-01 10:18:09
    Temat: Re: Wzrost Na DT 125
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 29 Nov 2013 21:05:15 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Cassius
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siemka, mam pytanie. Mam 170cm wzrostu ważę 55kg i czy DT 125 będzie na
    > mnie dobra, czy jestem na nią za mały? I jeszcze czy DT 80 jest takich
    > samych rozmiarów? Dzięki za konkretną odpowiedź :)

    Jak nie będziesz czuł się komfortowo to niewielkim kosztem możesz obniżyć
    tylne zawieszenie i obniżysz w ten sposób motockl o kilka centymetrów.
    DT80 ma tą samą wysokość co DT125.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-12-02 08:38:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-01 10:18, Piotr Klimek pisze:

    > Jak nie będziesz czuł się komfortowo to niewielkim kosztem możesz obniżyć
    > tylne zawieszenie i obniżysz w ten sposób motockl o kilka centymetrów.
    > DT80 ma tą samą wysokość co DT125.

    Do tego mozna wpuscic lagi w polki, wybrac siedzenie i robi sie szprzent
    dla karakanow ;)

    pozdr
    newrom