  • 1. Data: 2011-02-21 06:49:15
    Temat: XII ZLOT PIERNIKÓW - info
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Ponaglam prośbę o zapisywanie się ze względu na ograniczone miejsca
    noclegowe.
    Wiem ze jest to ciężko zaplanować majowy łykend ale postarajcie się.
    Jeden z naszych kolegów leci z Holandii 1450 km , będzie w sobotę a w
    poniedziałek już musi być z powrotem, wiec jak on może to ci co są na
    miejscu w Polszy i nie przyjadą to niech się wstydzą, w końcu
    piernikowisko jest raz do roku.

    pazdrawlaju

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 2. Data: 2011-02-22 20:45:17
    Temat: Re: XII ZLOT PIERNIKÓW - info
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:

    > Wiem ze jest to ciężko zaplanować majowy łykend ale postarajcie się.

    Siema,

    wiem, że kilku Trampkarzy się wybiera, ale to już każdy indywidualnie
    się zapisuje.
    Powodzenia!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 3. Data: 2011-02-22 21:01:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:
    > Ponaglam prośbę o zapisywanie się ze względu na ograniczone miejsca
    > noclegowe.
    > Wiem ze jest to ciężko zaplanować majowy łykend ale postarajcie się.

    No ja juz zaplanowalem. W Bieszczadach tradycyjnie mnie nie będzie.

    > Jeden z naszych kolegów leci z Holandii 1450 km , będzie w sobotę a w
    > poniedziałek już musi być z powrotem,

    Heniutek ?

    > wiec jak on może to ci co są na
    > miejscu w Polszy i nie przyjadą to niech się wstydzą,
    > w końcu
    > piernikowisko jest raz do roku.

    Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to będą i nie
    trzeba im tego co chwila przypominać :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2011-02-23 07:16:13
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 22 Lut, 22:01, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > No ja juz zaplanowalem. W Bieszczadach tradycyjnie mnie nie b dzie.

    > Heniutek ?

    > Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to b d i nie
    > trzeba im tego co chwila przypomina :)
    >
    > --
    > piomaywww.piomay.riders.pl

    nie chodzi o tych co maja byc i będą ale o tych co moga byc a im się
    nie chce a fajnie bylo by ich zobaczyć.

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 5. Data: 2011-02-26 07:38:41
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    >nie chodzi o tych co maja byc i będą ale o tych co moga byc a im się
    >nie chce a fajnie bylo by ich zobaczyć.

    No i pewnie o tych co co potem mowia, Oj szkoda ze nie wiedzialem, albo
    w ostatniej chwili zechca zeby ich dopisac...
    Ja mysle ze bede jak zawsze, ale rozumiem ze teraz sa takie czasy iz
    osrodek w Bieszczadach trzeba na majowy weekend zamawiac duuuzo
    wczesniej, zeby miec gwarancje miejsca. Tak ze jest sens przypominac i
    egzekwowac wczesniejsze deklaracje.

    cpt.Nemo