  • 1. Data: 2011-03-23 08:26:42
    Temat: XIV TBSZ '2011 26.03.2011
    Od: Piotr Pietrasik <s...@g...usunto.pl>

    Witam.

    Co roku to i tak samo. Zima, wiosna, lato, jesien...
    Zima sie skonczyla, tradycji musi ze stanie sie
    zadosc 26.03.2011.

    Miejsce - tam gdzie zawsze czyli Granica k/ Kampinosu.

    Budka z zarciem i piciem moze dalej nie byc czynna, wiec
    lepiej znowu przywiezc ze soba wszystko.

    <start copy+paste z lat poprzednich>

    Plan: startujemy od 10.00, Topienie Burej Suki Zimy
    ok. 13.00. Spotkanie tradycyjnie odbedzie sie bez
    wzgledu na pogode. Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    motocykl - moj :)

    Tradycyjnie rowniez organizator niczego nie zapewnia poza
    ogniskiem :)). Zremy i pijemy co sie przywiezie ze soba.

    <end copy+paste z lat poprzednich>

    Napisalem pozno, bo nie mialem czasu i zapomnialem jak
    sie obsluguje Usenet :)

    --
    pozdrawiam ?!

    Piotr Pietrasik.
    /---------------------------------------------------
    -\
    - ST1100A ItalJet Formula 125 Jawa350 Sarenka... ??? -
    \---------------------------------------------------
    -/
    'nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz'

  • 2. Data: 2011-03-23 11:16:36
    Temat: Re: XIV TBSZ '2011 26.03.2011
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 09:26, Piotr Pietrasik pisze:

    > Budka z zarciem i piciem moze dalej nie byc czynna, wiec
    > lepiej znowu przywiezc ze soba wszystko.
    Z budką różnie bywa. Dwa tygodnie temu była otwarta, tydzień temu już
    nie. Otwierają chyba tylko jak jest ładna pogoda.

    > Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    > motocykl - moj :)
    I mój. Pewnie ze sobą przyciągnę jeszcze kilka sztuk.

    Jakby trzeba było coś/w czymś pomóc to daj znaka bo jestem z Kampinosu.

    PzdR

  • 3. Data: 2011-03-23 12:29:18
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Piotr Pietrasik
    Co roku to i tak samo. Zima, wiosna, lato, jesien...
    Zima sie skonczyla, tradycji musi ze stanie sie
    zadosc 26.03.2011.
    Miejsce - tam gdzie zawsze czyli Granica k/ Kampinosu.

    A pogody to kurna nie mogles zalatwic???
    Choc jak przymrozi i sypnie sniegiem to moze
    gdzie na narty czlowiek skoknie...
    po zjedzeniu kielbaski naturalnie

  • 4. Data: 2011-03-23 17:54:01
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Tytus" <v...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > A pogody to kurna nie mogles zalatwic???

    http://www.pogodynka.pl/polska/granica_kampinos

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-03-24 06:26:55
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "J_K_K"
    http://www.pogodynka.pl/polska/granica_kampinos

    To wiedzialem wczesniej - kolo zera, odczuwalne -10C i lekki snieg.
    Swietna pogoda na sobotnia wycieczke motocyklowa :):):)

  • 6. Data: 2011-03-26 09:44:12
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siema
    co z tym topieniem???