  • 1. Data: 2011-03-23 10:50:31
    Temat: testy smarów do łancucha,
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Podobno w ostatnim "motocyklu" jest test smarów do łancucha,
    ktoś to czytał? Słyszałem że Larssonowski JMC nieźle wypadł?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-03-23 10:55:24
    Temat: Re: testy smarów do łancucha,
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Podobno w ostatnim "motocyklu" jest test smarów do łancucha,
    > ktoś to czytał? Słyszałem że Larssonowski JMC nieźle wypadł?

    A co to jest smar do lancucha?

    --
    Artur
    ZZR 1200 i olejarka

  • 3. Data: 2011-03-23 11:10:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A co to jest smar do lancucha?

    Cos jak lubrykant. Smarujesz lancuch i lepiej wchodzi. Kolega mi mowil.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-03-23 11:13:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-23, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Cos jak lubrykant. Smarujesz lancuch i lepiej wchodzi. Kolega mi mowil.

    Kolega KJ?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-03-23 11:15:05
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 11:50, PawelK vel Pablo pisze:
    > Podobno w ostatnim "motocyklu" jest test smarów do łancucha,
    > ktoś to czytał? Słyszałem że Larssonowski JMC nieźle wypadł?

    Mam ostatni Motocykl, ale jeszcze nie przeglądałem. Jak jesteś
    zainteresowany mogę walnąć skana.

    PzdR

  • 6. Data: 2011-03-23 14:18:03
    Od: Gravel <m...@g...com>

    On Mar 23, 12:15 pm, MarCiNWz <m...@g...com> wrote:

    > Mam ostatni Motocykl, ale jeszcze nie przeglądałem. Jak jesteś
    > zainteresowany mogę walnąć skana.

    Zainteresowanie jest.... podeslij skan jesli mozesz.

    Dzieki,
    Gravel

    --
    VN800 '98

  • 7. Data: 2011-03-23 20:00:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 15:18, Gravel pisze:

    > Zainteresowanie jest.... podeslij skan jesli mozesz.

    Jedyny kiosk ruchu we wiosce zamkneli ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2011-03-23 20:15:53
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jedyny kiosk ruchu we wiosce zamkneli ?
    >
    > --
    > Kuczu

    Dowiezli, ale panie benzyna tero je taaakka droga...

    erg

  • 9. Data: 2011-03-23 21:19:04
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał(a):

    > Podobno w ostatnim "motocyklu" jest test smar=C3=B3w do =C5=82ancucha,
    > kto=C5=9B to czyta=C5=82? S=C5=82ysza=C5=82em =C5=BCe Larssonowski JMC nie=
    > =C5=BAle wypad=C5=82?

    Witam,
    Raczej w przedostatnim. Polecam linki, miłej lektury.

    http://img858.imageshack.us/img858/7804/motocykl1.jp
    http://img191.imageshack.us/img191/9265/motocykl2.jp
    http://img35.imageshack.us/img35/7951/motocykl3.jpg
    http://img850.imageshack.us/img850/461/motocykl4.jpg
    http://img405.imageshack.us/img405/3006/motocykl5.jp
    http://img6.imageshack.us/img6/9961/motocykl6.jpg
    http://img222.imageshack.us/img222/9594/motocykl7.jp
    http://img845.imageshack.us/img845/2134/motocykl8.jp

    Ps. To mój pierwszy post, chociaż czytam Was od dość dawna.
    Serdeczne Witam do wszystkich.

    Pozdrawiam
    Matczuk

  • 10. Data: 2011-03-24 11:00:54
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 082 roku bieżącego, " " <m...@N...gazeta.pl> zeznał(a)
    jak następuje:

> [...]
    > http://img845.imageshack.us/img845/2134/motocykl8.jp
    >
    > Ps. To mój pierwszy post, chociaż czytam Was od dość dawna.

    dzięki dobry człowieku.