  • 1. Data: 2010-09-18 22:48:09
    Temat: XUD11ATE (P8A) lub XUD11ATEY (PHZ)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Witam.
    Szukam posiadaczy samochodów z zamontowanym jednym z silników w wersji auta
    z klimatyzacja i wspomaganiem.
    Silniki o oznaczeniach:
    XUD11ATE lub inne oznaczenie P8A
    XUD11ATEY lub inne oznaczenie PHZ
    Ww silniki to turbodiesle o pojemnosci 2.1 litra 12V i mocy 110KM
    Byly montowane w samochodach:
    Citroen Xantia
    Citroen XM
    Peugeot 605

    Jezeli jest ktos, kto dysponuje samochodem z zamontowanym fabrycznie ww
    silnikiem to mam prosbe o wykonanie fotek ukladu napinacza paska
    wieloklinowego. Konkretnie chodzi mi o to jak wygladaja rolki prowadzace
    oraz napinacz paska wieloklinowego. Lub tez zmierzenie srednic tych rolek.
    Ewentualnie czy bylby w stanie podac mi na emaila nr VIN swojego samochodu ?
    Mam którys z tych silników zamontowany w jednym z aut, w którym nie
    montowano fabrycznie tych silników i dlatego nie moge zamówic rolek i
    napinacza wg numeru VIN, ani tez wg modelu, a jak sie okazuje jakis macher
    cos zakombinowal i po prostu brakuje u mnie jednej z rolek, co powoduje, ze
    pasek sie slizga i wymaga czestej wymiany.

    Z góry dziekuje za pomoc, a wszelkie informacje prosze wyslac na email:
    p...@w...pl
    Usun iksa - zabezpieczenie antyspamowe

  • 2. Data: 2010-09-20 20:30:55
    Temat: Re: XUD11ATE (P8A) lub XUD11ATEY (PHZ)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Szukam posiadaczy samochodów z zamontowanym jednym z silników w wersji
    > auta
    > z klimatyzacja i wspomaganiem.

    w Autodacie powinny byc takie rysunki, moze do takiej dokumentacji latwiej
    bedzie dotrzec?

    brat