  • 1. Data: 2010-09-19 00:30:02
    Temat: renówka anglik?
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    zobaczcie na to

    http://sanmar.otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-klim
    a-elektryka-C14834633.html

    siedziałem w tym samochodzie dziś i wydaje się, że wszystko ma na swoim
    miejscu i jest ok ale mój niepokój zwróciła karta i przysisk start/stop z
    odwrotnej strony niż wszystkie inne meganki, które widziałem.
    Czy Renówki też przerabiaja u nas z anglików? Możliwe to?
    czy ktoś zadał sobie tyle trudu aby przerobić wszystko po kolei a wtopił na
    drobnym szczególe i nie przrobił gniazda karty kodowej?
    no chyba że sam renault puszczał takie wersje raz z tej a raz z tej?
    Co sądzicie?

  • 2. Data: 2010-09-19 00:36:10
    Temat: Re: renówka anglik?
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    jeszcze wyjaśnienie, chodzi mi o zdjęcie 7
    wszystkie inne meganki mają gniazdo karty i przycisk start/stop z odwrotnej
    strony przycisku świateł awaryjnych, od strony kierowcy

  • 3. Data: 2010-09-19 01:04:04
    Od: Paweł Kulesza <r...@n...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > jeszcze wyjaśnienie, chodzi mi o zdjęcie 7
    > wszystkie inne meganki mają gniazdo karty i przycisk start/stop z
    > odwrotnej strony przycisku świateł awaryjnych, od strony kierowcy

    Nie wiem jak kwestia przycisku, ale wydaje mi się (jako laikowi), że przód
    jest niezbyt dobrze poskładany...

  • 4. Data: 2010-09-19 06:18:33
    Od: seba <s...@g...com>

    On 19 Wrz, 00:36, "mariuszmo" <t...@s...pl> wrote:
    > jeszcze wyjaśnienie, chodzi mi o zdjęcie 7
    > wszystkie inne meganki mają gniazdo karty i przycisk start/stop z odwrotnej
    > strony przycisku świateł awaryjnych, od strony kierowcy

    hmm.
    Na boku deski od strony kierowcy (fota nr 3) jest naklejka o
    wylaczeniu poduszki przy przewozeniu dziecka na przednim fotelu.
    Zazwyczaj jest chyba z drugiej strony.

  • 5. Data: 2010-09-19 06:59:42
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mariuszmo pisze tak:

    > czy ktoś zadał sobie tyle trudu aby przerobić wszystko po kolei a
    > wtopił na drobnym szczególe i nie przrobił gniazda karty kodowej?

    Może nie wtopił tylko już sobie olał.

    http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/
    media?id=1441667619
    http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/
    media?id=1441386416
    http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/
    media?id=1429920695
    http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/
    media?id=1444664390

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2010-09-19 09:38:43
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2010-09-19 00:36, mariuszmo pisze:
    > jeszcze wyjaśnienie, chodzi mi o zdjęcie 7
    > wszystkie inne meganki mają gniazdo karty i przycisk start/stop z
    > odwrotnej strony przycisku świateł awaryjnych, od strony kierowcy

    Nie wydaje mi sie to mozliwe, zeby przycisk byl z drugiej strony
    lewarka. Przeciez to bezsensowne rozwiazanie, totalnie antyergonomiczne.

    Ja bym odpuscil - nie dosc ze wszystko wskazuje na to, ze to przerobka z
    anglika, to jeszcze na 1. zdjeciu prawy blotnik jest w ewidentnie innym
    kolorze niz reszta auta.

    Kwik

  • 7. Data: 2010-09-19 12:20:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sun, 19 Sep 2010 00:30:02 +0200, *mariuszmo* napisał(a):

> [...]
    > odwrotnej strony niż wszystkie inne meganki, które widziałem.
    > Czy Renówki też przerabiaja u nas z anglików? Możliwe to?

    A po VIN-ie nie dasz rady tego sprawdzić?
    Chociaż już chyba Piter rozwiał wszelkie wątpliwości zaserwowanym
    linkiem.

    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-09-19 12:37:53
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-09-2010 o 00:30:02 mariuszmo <t...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > na drobnym szczególe i nie przrobił gniazda karty kodowej?
    > no chyba że sam renault puszczał takie wersje raz z tej a raz z tej?

    mógł też mieć wymieniany ten cały panel...

  • 9. Data: 2010-09-19 12:45:55
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kwik pisze tak:

    > Ja bym odpuscil - nie dosc ze wszystko wskazuje na to, ze to
    > przerobka z anglika, to jeszcze na 1. zdjeciu prawy blotnik jest w
    > ewidentnie innym kolorze niz reszta auta.

    i jeszcze fotel pasażera ma jakąś dzwignię a fotel kierowcy jej nie ma.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2010-09-19 19:48:08
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    a-elektryka-C14834633.html

    Nie wiem czy ma to do konca cos wspolnego, ale znajomy w obu autach ktore
    posiada (wersje angielskie) tj mazda 2 oraz peugeot 407 ma otwieranie
    przedniej maski po lewej stronie. Wiem ze to nie to samo co slot na karte
    ale moze akurat taka wersje sie trafila
    JK