  • 1. Data: 2014-08-30 12:48:26
    Temat: [PHP] jak działa sesja w URLu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytałem na www, ale tam wszyscy realizują misję zjednoczenia donalda
    tuska i hanny gronkiewicz waltz...

    może Ktoś zapoda wartościowy link na temat tego jak "działają" sesje w
    URLu, przy zablokowanych cookies?

  • 2. Data: 2014-08-30 12:58:05
    Temat: Re: [PHP] jak działa sesja w URLu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurde, po co ludzie silą się na opisy sesji jak nie piszą jak to w ogóle
    działa... typowa wersja wyzwolonej europy - stosować nie wnikać...
    zapraszam do komentowania mojej wersji: usbdp.org

  • 3. Data: 2014-09-03 11:47:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Nikt tu mi nie podpowie, podeśle linka?

  • 4. Data: 2014-09-03 14:21:11
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-03 11:47, platformowe głupki pisze:
    > Nikt tu mi nie podpowie, podeśle linka?

    Może kiedyś w końcu uświadomisz sobie relację pomiędzy Twoją postawą, a
    pomocą innych ....

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 5. Data: 2014-09-03 15:16:17
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 14:21:11 +0200, IDKrzych napisał(a):

    > Może kiedyś w końcu uświadomisz sobie relację pomiędzy Twoją postawą, a
    > pomocą innych ....

    Naprawde w to wierzysz? Nieeee.... ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-09-03 17:27:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy mam głosować na tuska i gronkiewicz waltz?
    nie wiem czy to aby na pewno dobry pomysł...

    może jednak Ktoś mi to napisze, nigdzie nie znalazłem, a trochę szukałem
    - jak pisałem występuje "sukces europy"...

  • 7. Data: 2014-09-03 18:30:56
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 września 2014 17:27:42 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > znaczy mam głosować na tuska i gronkiewicz waltz?
    >
    > nie wiem czy to aby na pewno dobry pomysł...
    >

    > może jednak Ktoś mi to napisze, nigdzie nie znalazłem, a trochę szukałem
    >
    > - jak pisałem występuje "sukces europy"...

    ja sie tym rodzajem programowania nie zajmuje
    (nie wiem nawet co to za kontekst)
    ale jako ze jak dla mnie jestes dosyc ciekawym
    i wyrozniajacym sie na plus grupowiczem bylbym byc
    moze w stanie jesli podasz dokladniejszy opis o co ci chodzi doczytac szybko i
    strescic ci pare spraw
    (przy okazji sam sobie nadrobie luke)

  • 8. Data: 2014-09-03 18:41:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, jak coś namierzysz to daj znać,

    chodzi o sesje w PHP... normalnie gdy ciastka są włączone to przy
    pierwszym wejściu na stronę session_start rejestruje ciasteczko z
    session ID, które przy wizycie na kolejnych stronach odczytuje sobie...

    ale co się dzieje gdy ciastka są zablokowane? dokleja niby do URLa,
    ale jak i gdzie i kiedy? nie potrafię samodzielnie się tego domyśleć...

  • 9. Data: 2014-09-03 22:03:10
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 18:41:40 +0200 po głębokim namyśle platformowe
    głupki rzekł:

> [...]
    >
    > ale co się dzieje gdy ciastka są zablokowane? dokleja niby do URLa,
    > ale jak i gdzie i kiedy? nie potrafię samodzielnie się tego domyśleć...

    Już chciałem odpowiedzieć, ale może najpierw: w PRLu sesje były
    tylko gdzieniegdzie, bo reszta sesji na uczelniach sprowadzała się
    do konkursu ulubieńców i ulubionych metod ściągania, nie mówiąc
    o ulubionych studentach profesorów ulubionych przez inncych
    habilitowanych nie wspominając o ulubionych jednostkach z KC.

    Ale żeby ciastka były zablokowane, to jeszcze nie słyszałem ;P

    --
    Edek

  • 10. Data: 2014-09-03 22:10:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale nic straconego, radykały po/eu czerpią z tych starych sprawdzonych
    metod pełnymi garściami, jeszcze z rok i w pełni odbudują tamten system...