  • 1. Data: 2014-09-04 11:05:50
    Temat: YAMI4 1.10
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    Z przyjemnością informuję o dostępności nowej wersji biblioteki YAMI4 (1.10):

    http://inspirel.com/yami4/

    Duże zmiany w tej wersji to opcjonalna integracja z SSL oraz implementacja w C++
    standardowych serwisów (name server, broker, queues).

  • 2. Data: 2014-09-04 13:37:52
    Temat: Re: YAMI4 1.10
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 września 2014 11:05:50 UTC+2 użytkownik Maciej Sobczak napisał:
> [...]
    >

    > Duże zmiany w tej wersji to opcjonalna integracja z SSL oraz implementacja w C++
    standardowych serwisów (name server, broker, queues).

    takie reklamy imo troche bez sensu wiekszy sens mialoby wglebienie sie i opisanie co
    tam jest osobistymi słowy z perspektywy tworcy - to tez by zwiekszylo ew
    zainteresowanie ew odbiorców owego projektu

  • 3. Data: 2014-09-04 22:08:25
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Thu, 04 Sep 2014 04:37:52 -0700 po głębokim namyśle firr rzekł:

    > takie reklamy imo troche bez sensu wiekszy sens mialoby wglebienie sie i
    > opisanie co tam jest osobistymi słowy z perspektywy tworcy - to tez by
    > zwiekszylo ew zainteresowanie ew odbiorców owego projektu

    Mi wygląda na dobrze napisaną bibliotekę. Na tyle dobrze, że aż nudno,
    o czym tu gadać. I tak powinno być.

    --
    Edek