  • 1. Data: 2014-08-23 23:27:54
    Temat: pomoc w: debugowanie exe-ka + analiza pliku dmp
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    program elegancko nie odpala sie, przeinstalowanie nie pomaga, ale: zawsze
    przy probie uruchomienia daje plik zrzutu dmp; usilowalem wiec przy pomocy
    windbg znalezc w dmp przyczyne, ale nic nie wykazuje... W kazdym razie ja
    nie widze (a rozpoznac jestem w stanie podstawowe diagnozy, np. po BSOD).

    Jakby ktos mial czas + chęć przyjrzec sie sprawie - zobowiązany
    niepomiernie. Zeznam bez bicia :) - mam b.b. bliskie zeru pojecie, nie
    programuje, usiluje to jakos "ogarnac" bo sprawa wazna (o tym moze kiedys
    wiecej).

    plik dmp: https://www.dropbox.com/s/kko6ep5getqlfa0/user_2.dmp
    ?dl=0
    wynik z windbg: http://wklej.eu/index.php?id=058cb7550a
    lista modulow z pliku dmp komendą lm v:
    http://wklej.eu/index.php?id=0cf72b1b69

    co jeszcze wykonalem:

    - odpalilem exe-ka w windbg, bledu nie widze:
    http://wklej.eu/index.php?id=498c90ef5d
    - a nastepnie: F5, uruchomilem exe-ka wewnatrz windbg:
    http://wklej.eu/index.php?id=7bac38d6a1