  • 1. Data: 2013-10-14 14:07:20
    Temat: Yamaha Why
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Ktoś z rodziny chce mi podarować to cudo z 2000r z przebiegiem 6500kkm.
    Przebieg oryginalny, bo ma ten motorek od nowości. Bardzo się toto
    psuje? Jakieś inne uwagi? Jestem stary pryk po czterdziestce jakby co ;)
    Potrzebny na dojazdy do pracy 10km w jedną stronę przy awarii roweru i
    czasem na ryby.

    charwel

  • 2. Data: 2013-10-14 14:07:49
    Temat: Re: Yamaha Why
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-10-14 14:07, charwel(Oo)==::: pisze:
> [...]
    > psuje? Jakieś inne uwagi? Jestem stary pryk po czterdziestce jakby co ;)
    > Potrzebny na dojazdy do pracy 10km w jedną stronę przy awarii roweru i

    Ups...
    6500km miało być :)

  • 3. Data: 2013-10-14 15:03:37
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Monday, 14 October 2013 13:07:20 UTC+1, charwel(Oo)==::: wrote:
> [...]
    > psuje? Jakieś inne uwagi? Jestem stary pryk po czterdziestce jakby co ;)
    > Potrzebny na dojazdy do pracy 10km w jedną stronę przy awarii roweru i

    Jeśli nie masz 190cm i 120kg to "why not?"

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2013-10-14 15:56:47
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Jeśli nie masz 190cm i 120kg to "why not?"

    Uff to ulżyło chłopu!!! Już myślał, że ze swym 210cm i 320kg wagi bedzie
    musiał zrezygnować;-)

    pozdrawiam Johnny

  • 5. Data: 2013-10-14 16:34:13
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Monday, 14 October 2013 14:56:47 UTC+1, johnny wrote:
    > Uff to ulżyło chłopu!!! Już myślał, że ze swym 210cm i 320kg wagi bedzie

    Przy 320 mogłoby się okazać, że Yamaha się zgubiła.
    http://www.dogster.com/files/post_images/5d7ffd5d01e
    b9e4df2e188a292907dbc.jpg

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2013-10-15 12:26:09
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-10-14 15:03, zarafiq pisze:

    > Jeśli nie masz 190cm i 120kg to "why not?"

    No nie jest aż tak dobrze.
    175cm/74kg :)

    Pozdrawiam

    ps. awaryjne toto?

  • 7. Data: 2013-10-16 17:45:52
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Tuesday, 15 October 2013 11:26:09 UTC+1, charwel(Oo)==::: wrote:

    > ps. awaryjne toto?

    Nie wiem, nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę to, że to Yamaha,
    a nie Chińczyk z supermarketu, nie spodziewałbym się jakichś
    większych odchyłek od średniej. Czyli zawsze coś się może popsuć,
    ale nie powinno :)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 8. Data: 2013-10-25 14:20:55
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

> [...]
    > psuje? Jakieś inne uwagi? Jestem stary pryk po czterdziestce jakby co ;)
    > Potrzebny na dojazdy do pracy 10km w jedną stronę przy awarii roweru i

    Jeżdżę trochę i jeżdżę i o ile w przypadku roweru wiem czego się
    spodziewać po kierowcach samochodów, to takie samo, a czasem bardziej
    agresywne zachowanie w stosunku do skutera mnie trochę przeraża.
    Przecież one te 50km/h wyciąga (licznikowo). Dokąd tak się śpieszą?
    Muszę się bardziej nauczyć jeździć bliżej środka :)

    charwel