  • 11. Data: 2014-03-16 11:49:47
    Temat: Re: Yamaha xj6 czy Honda HORNET
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w:

    > A słyszałeś o TRX 850?
    > Zresztą, widzę, że Glub już mnie troszkę ubiegł w temacie.

    Słyszałem, czytałem, ale mój punkt patrzenia jest z pozycji na jeźdźca. Nie
    upieraj się przy TRXie, bo sam zacząłeś z ER6. W rzędowym twinie brakuje
    dwóch cylindrów, które natentomiast są w motocyklach o tej samej pojemności
    rozważanych przez interesanta.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 12. Data: 2014-03-16 12:07:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-16 11:49, ARO pisze:

> [...]
    > brakuje dwóch cylindrów, które natentomiast są w motocyklach o tej samej
    > pojemności rozważanych przez interesanta.

    Rzedowe twiny produkcji m.in. Triumpha, BSA i Nortona wygrywaly swego
    czasu, przez ok 20 lat, wszystko co bylo do wygrania.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2014-03-16 15:54:44
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ta rzędowa czwórka to w czym gorsza od dwójki?

    Strasznie drą japę zamiast kelegancko pracować.

    Tomek i trzy dwucylindrówki

  • 14. Data: 2014-03-16 17:20:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-16 15:54, Monster pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5324ba57$0$2152$65785112@news.neostrada.pl...

    > Strasznie drą japę zamiast kelegancko pracować.

    Na mojej dwucylindrowej rzędówce w Suzuki GS500 strasznie mi drżała
    kierownica. Znaczy wydawało mi się, że nie drży, ale zorientowałem się,
    że drży niemożebnie - gdy motocykl wymieniłem na rzędową czwórkę w Fazerze.

    --
    MN

  • 15. Data: 2014-03-16 19:01:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-16 17:20, Marcin N pisze:

    > Na mojej dwucylindrowej rzędówce w Suzuki GS500 strasznie mi drżała
    > kierownica. Znaczy wydawało mi się, że nie drży, ale zorientowałem się,
    > że drży niemożebnie - gdy motocykl wymieniłem na rzędową czwórkę w Fazerze.

    kup sobie fotel bujany. W nim nic nie drzy. Zreszta co Wy wiecie o
    wibracjach...

  • 16. Data: 2014-03-16 19:46:30
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > kup sobie fotel bujany. W nim nic nie drzy. Zreszta co Wy wiecie o
    > wibracjach...

    Ja akurat sporo:-)
    Miałem dwa single,pięć boxerów i 2 włoskie wibratory:-)
    Żeby nie było-rzędówkę miałem też,przez jeden sezon.

    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z Wozem
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2014-03-16 20:01:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-16 19:46, Monster pisze:

    > Ja akurat sporo:-)

    to ogolnie bylo, Ciebie sie nie tyczy ;)

    > Miałem dwa single,pięć boxerów i 2 włoskie wibratory:-)
    > Żeby nie było-rzędówkę miałem też,przez jeden sezon.

    tez sie czules na rzedowce jak na odkurzaczu ?

  • 18. Data: 2014-03-16 20:10:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-16, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > tez sie czules na rzedowce jak na odkurzaczu ?

    Po prostu nie ogarnialiscie i teraz dorabiacie ideologie.

    --
    Artur
    ZZR 1200 R4

  • 19. Data: 2014-03-16 20:28:12
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > Po prostu nie ogarnialiscie i teraz dorabiacie ideologie.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200 R4

    Nie,trauma raczej bo KHI to było...