    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Youtube app w tv...
    Date: Sun, 11 Dec 2016 18:22:09 +0100

    Czy ktoś się orientuje jak w tej porypanej odtwarzarce odtworzyć po
    kolei od najstarszego do najnowszego filmu z kanału użytkownika?
    Dlaczego to kretyňstwo umie tylko odtwarzać automatycznie po kolei od
    najmłodszego do najstarszego?? Sorry ale ja już nie mam siły z, tym
    walczyć, jak można wymyśleć coś tak głupiego?

    --
    Marek