  • 11. Data: 2002-02-06 17:31:54
    Temat: Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez mękę
    Od: Leszek Krupiński <l...@p...net>

    Ship log, stardate: [-30]7972.8, Leszek Krupiński reports:

    > No bo pinguję z dialupu polboksu serwer, który chodzi na łączu
    > ipartners.

    Sorry że preszkadzałem. To tepsa bawi się z kabelkami.

    --
    [ Silly is a state of mind, stupid is a way of life ]
    [ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]

  • 12. Data: 2002-02-06 17:32:14
    Od: f...@s...underground.pl (Maciej Biwejnis)

    In article <s...@d...dom.pl>, Leszek Krupiński wrote:
    >Do 212.160.91.66, które jest na łączu ipartnersów.

    Sorry mistrzu, ale to jest POLPAK-T.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Biwejnis

  • 13. Data: 2002-02-06 17:32:25
    Od: "Marcin Swietochowski" <d...@n...safenet.pl>

    > Do 212.160.91.66, które jest na łączu ipartnersów.

    jest na laczu tpsa

    [willow] ~> whois -r 212.160.91.66
    % This is the RIPE Whois server.
    % Rights restricted by copyright.
    % See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyrigh
    t.html

    inetnum: 212.160.91.64 - 212.160.91.79
    netname: MELOG
    descr: MELOG USLUGI KOMPUTEROWE
    descr: Warszawa
    country: PL
    admin-c: JS6086-RIPE
    tech-c: WM64-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: AS5617-MNT
    changed: w...@c...tpsa.pl 19990319
    source: RIPE

    route: 212.160.0.0/16
    descr: TPNET (PL)
    descr: Provider Local Registry
    origin: AS5617
    notify: k...@z...piotrkow.tpsa.pl
    mnt-by: AS5617-MNT
    changed: k...@z...piotrkow.tpsa.pl 19981028
    source: RIPE

    --

    Marcin Swietochowski
    SafeNet s.c.

    Cyt: "Obowiazkiem Boga jest wybaczyc bin Ladenowi. Naszym obowiazkiem
    jest zaaranzowac ich spotkanie."
    (US Marines)

  • 14. Data: 2002-02-06 17:32:35
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Leszek Krupiński wrote in news:slrna6101k.khu.leszek@deith.dom.pl:

    > Do 212.160.91.66, które jest na łączu ipartnersów.

    wszystko się zgadza poza tym że _nie_ jest :>
    a poza tym odemnie spokojnie można się tam połączyć.

    --
    empeg

    {221EDF26-02DA-4F2B-9342-92FDCF7EA0D1}

  • 15. Data: 2002-02-06 17:32:37
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <s...@d...dom.pl>, Leszek Krupiński napisał(a):

    > Do 212.160.91.66, które jest na łączu ipartnersów.

    Akurat TEN IP należy do klasy TP S.A.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 16. Data: 2002-02-06 17:54:55
    Od: Leszek Krupiński <l...@p...net>

    Ship log, stardate: [-30]7973.9, Przemyslaw Maciuszko reports:

    > Ktoś Cię strasznie okłamał.
    > inetnum: 212.160.91.64 - 212.160.91.79
    > netname: MELOG
    > descr: MELOG USLUGI KOMPUTEROWE
    > descr: Warszawa
    > country: PL
    > changed: w...@c...tpsa.pl 19990319
    > source: RIPE

    ROTFL!!!! No poprostu taka poprawaw humoru na wieczór mnie siem
    podoba :) Kilka(naście - nie liczyłem) postów pokazujących że
    ludzie potrafią z whois korzystać. No gratuluję :) Nie będę się
    wypowiadał, bo expertem :> nie jestem, ale ten komp jest na
    podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak
    już napisałem w innym poście, to była kwestia panów z centrali.

  • 17. Data: 2002-02-07 13:39:01
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    Leszek Krupiński <l...@p...net> wrote:
    > wypowiadał, bo expertem :> nie jestem, ale ten komp jest na
    > podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak

    A to ciekawostka. A do IP pakiety leca mentalnie?
    A nie juz wiem. Pigeon ;)

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 18. Data: 2002-02-07 13:39:13
    Od: f...@s...underground.pl (Maciej Biwejnis)

    In article <s...@c...dom.pl>, Leszek Krupiński wrote:
> [...]
    >podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak
    >już napisałem w innym poście, to była kwestia panów z centrali.

    Pseplasam ze siem wtlancam, ale ośmieszasz się. :] Nawet jeśli byłoby to na
    drutach tpsa to trasa wyglądała by deczko inaczej. IP ma w swojej ofercie
    PVC jeśli nie można fizycznego łącza zestawić i wtedy owszem, ruch idzie 'po
    drutach' tpsa, ale trace jest inny. :>

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Biwejnis

  • 19. Data: 2002-02-07 13:39:43
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Leszek Krupiński" <l...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak
    > już napisałem w innym poście, to była kwestia panów z centrali.

    A moglbys wyjasnic co to znaczy "podlaczony do ipartners
    ale na laczu tpnet"?
    Bo jesli np. to ipartners za lacze wystawia fakture to nijak
    sie nie ma do lacz ipartners od strony technicznej.

    Jakbys nie zauwazyl to wypowiedzial sie tez admin z ipartners:
    "212.160.91.66 nie ma z ipartners nic wspólnego" :)

    Pawel Sikora/
    WAN manager
    Polbox sp z o.o.

  • 20. Data: 2002-02-07 13:41:13
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Leszek Krupiński <l...@p...net> writes:

> [...]
    > podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak
    > już napisałem w innym poście, to była kwestia panów z centrali.

    Udowodniłeś tym mailem, że może expertem to jeszcze nie jesteś, ale
    jego godnym następcą z pewnością.

    Jacek