  • Data: 2016-08-28 01:13:12
    Temat: Z Sopotu do Gdyni w 1m49s
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W poprzedni weekend udało mi się pobić o około 3 sekundy mój zeszłoroczny
    rekord przejazdu z Sopotu Brodwino do Gdyni na Karwiny :)

    Dobrym przejazdem w deszczu udało się wywalczyć pierwszy puchar za trzecie
    miejsce klasy N-2000, w dziwnej dyscyplinie motorsportu jaką są wyścigi
    górskie :)

    Relacja Maxxsportu:
    https://www.youtube.com/watch?v=hVk2uTeIXwc

    Najszybszy przejazd po suchym:
    https://www.youtube.com/watch?v=e6t221-B8A8

    W deszczu (na mediach) - przejazd na 23 miejsce w generalce :)
    https://www.youtube.com/watch?v=dyWrCk9JQw0

    Kamera w zderzaku:
    https://www.youtube.com/watch?v=dsSig1Rkh5A

    Kilka ujęć z okolic nawrotu: