  • 1. Data: 2013-05-19 18:38:48
    Temat: Z Voip do TPSA Da sie
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak z Voip Do TPSA nie odwrotnie
    Numer tepsiany kiedys przeniesiony do operatora voip ale internet radiowy
    słabo dziala a telefon potrzebny
    Czy ktos to przerabiał i da się?

  • 2. Data: 2013-05-19 22:47:28
    Temat: Re: Z Voip do TPSA Da sie
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak z Voip Do TPSA nie odwrotnie
    > Numer tepsiany kiedys przeniesiony do operatora voip ale internet radiowy
    > słabo dziala a telefon potrzebny
    > Czy ktos to przerabiał i da się?

    Zwykle się uderza do operatora, do którego się przenosisz, stosownie go
    upoważnia - i odpowiednio czekasz (co do czasu realiacji się nie wypowiem).
    Jeśli w moim przypadku udało się przenieść Netiowy WLR na Tepsie do UPC, bez
    zwracania numeru cioteczce Tepsiuni, to czemu nie?
    Operatora sobie wybierasz, czyli także możesz TPSA. Najwyżej w swej
    "wspaniałomyślności" odpowiedzą ci BMT :)
    Mam nadzieję, że Cioci Tepsie markowanej Oranżadą chce się jednak zarabiać
    pieniądze :)

  • 3. Data: 2013-05-19 23:03:31
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

    Jeszcze jedna prośba, formalna... Jeśli pytasz się o coś, to kończ pytanie
    znakiem zapytania. Ogonki (ich brak) da się (ciężko, ale) przecierpieć.
    Bez znaku zapytania jwt, dopiero z tekstu wiadomości wynikło, że jednak
    pytasz się o coś, a nie chcesz pochwalić się, że oto miałeś problem i udało
    ci się go rozwiązać, mniejsza o to jak.
    Życie za szybko idzie, by tracić czas na domysły. Jeden mały znaczek
    całkowicie zmienia sens wypowiedzi. Proszę, weź to pod uwagę.
    No i melduj o postępach w działaniu, czy cioteczka pomarańczowa Tepsa chce,
    czy nie chce? :))