  • 1. Data: 2009-05-14 08:32:31
    Temat: Z serii jaki aparat cyfrowy wybrać...
    Od: b...@o...pl

    Witam

    Do tej pory użytkowałem sobie kodaka Z700. Potrzebuje czegoś nowego,
    co ma szerszy kąt niż mój kodak, lampa wyskakująca do góry (fajnie
    jakby była możliwość ustawiania jej mocy), wizjer elektroniczny.
    Głównie rozglądam się za produktami fuji z serii Sxxxxx ale nie wiem
    na które zwrócić uwagę (trochę ich naprodukowali).

    Z góry dzięki za podpowiedzi....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-14 08:39:55
    Temat: Re: Z serii jaki aparat cyfrowy wybrać...
    Od: "085" <z...@g...pl>

    co ma szerszy kąt niż mój kodak, lampa wyskakująca do góry (fajnie

    www.dpreview.com > Buying Guide > Compare side by side

    p, zul

  • 3. Data: 2009-05-14 09:35:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    > Głównie rozglądam się za produktami fuji z serii Sxxxxx ale nie wiem
    > na które zwrócić uwagę (trochę ich naprodukowali).

    Nie jestem pewien, ale Fuji chyba nie ma regulacji mocy błysku
    wbudowanej lampy, poza korektą EV. Za to Fuji S9600(S9100 - w zależności
    od tego, czy USA, czy Europa) ma stopkę na lampę błyskową (tylko
    centralny, więc albo manualne sterowanie lampą, albo lampa z własną
    automatyką).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 4. Data: 2009-05-14 11:00:22
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie jestem pewien, ale Fuji chyba nie ma regulacji mocy błysku
    > wbudowanej lampy, poza korektą EV.

    W S6500fd jest. Chce ktos odkupic? ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-05-14 13:47:23
    Od: a402 <z...@o...pl>

    To ja sie tak zapytowywuje przy okazji
    do czego używacie wbudowanej lampy błyskowej?
    Ja do wyzwalania lampy zewnętrznej. Jakie inne zastosowanie moze mieć to
    ustrojstwo?

  • 6. Data: 2009-05-14 14:11:24

    a402 napisał(a):

    > To ja sie tak zapytowywuje przy okazji
    > do czego używacie wbudowanej lampy błyskowej?
    > Ja do wyzwalania lampy zewnętrznej. Jakie inne zastosowanie moze mieć to
    > ustrojstwo?

    Doświetlenie przy świetle zastanym.

    wer