  • 31. Data: 2013-04-28 04:25:29
    Temat: Re: ZAKAZ INSTALOWANIA ANTEN SATELITARNYCH ????????
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Jezeli Astra 19,2 i HotBird 13 to sa jedynie sluszne pozycje
    > satelitarne, to co zrobic w sytuacji, gdy ktos chcialby miec dostep do
    > innej Astry np. na 28,2

    Ja we własnym bydynku nie mam takich problemów. Jeśli ktos woli kołchoz to
    musi się liczyc z ograniczeniami.

    Pzdr

  • 32. Data: 2013-04-28 04:26:39
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "on" napisał:

    > Jeśli ktoś będzie chciał i wspólnota/administrator na to pozwolą może
    > wieszać i instalować co chce, dokładnie tak jak teraz.

    A jeśli nie pozwolą?

    Pzdr

  • 33. Data: 2013-04-28 04:29:06
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "vito007" napisał:

    > A co zrobić gdy ktoś ma w mieszkaniu dekodery PVR i multiroom lub/i
    > dekodery dwóch platform satelitarnych.

    Nie wiadomo śmiać się, czy płakać? Rozporządzenie dotyczy NOWYCH BUDYNKÓW. A
    nie "gdy ktoś ma" ...

    Pzdr

  • 34. Data: 2013-04-28 14:37:06
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiadomo śmiać się, czy płakać? Rozporządzenie dotyczy NOWYCH BUDYNKÓW.
    > nie "gdy ktoś ma" ...
    >
    > Pzdr

    No to śmiej się i płacz.(Tak trudno to sobie wyobrazić)
    Przeprowadzam się (w przyszłości) do nowo budowanego mieszkania, a mam NC+,
    POLSAT (dekodery dedykowane) i chciałbym podłączyć jeszcze swojego
    dreamboxa.

  • 35. Data: 2013-04-28 15:40:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vito007" <v...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Kamil" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No to śmiej się i płacz.(Tak trudno to sobie wyobrazić)
    > Przeprowadzam się (w przyszłości) do nowo budowanego mieszkania,

    Nowo budowane w sensie rozumienia rozporządzenia, to zapewne takie, na które
    zostanie wydane pozwolenie na budowę po jego wejściu w życie.
    Więc piszesz nie na temat.